cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har strikka et skjerf da jeg var 10, men thats it. Skjønner ikke bæret av oppskriftene eller uttrykkene. Så, er det mulig ?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ja kunne ikke noe mer enn deg for 2 år siden jeg.. Men nå begynner jeg å bli flink. Bare få noen som virkelig kan det til å lære deg.. Mamma lærte meg:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Å vær snill og ikke STIKK med de da.. hehe..
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 bare få en til å lære deg det på nytt du:) jeg har aldri klart å strikke, men så lærte mormor meg det og så fikk jeg det til:) Det er lettere å skjønne oppskriftene når du kan å strikke da:)
Pysa Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 mange lær-å-strikke-bøker med bilder og forklaringer på biblioteket
cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Hehehe..skal være forsiktig=) Skriver så utrolig mye feil pga at treigt tastatur!!;-)
It's all about me Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har lært meg det gjennom et par veldig bra nettsider. Linkene har jeg på en annen pc, men kan sende de på pm imorgen hvis jeg husker. Minn meg på det om jeg glemmer.
*toppris* Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_leggopp.php her er en liten "strikkeskole";) viser også ulike strikketeknikker, hvordan man legger opp, rett, vrangt, øke, felle av osv... med tegninger;) har også oversikt over forkortelser som blir brukt i oppskrifter:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå