Kvitrebekk Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Noen som har en av disse? Er dere fornøyde eller ikke? Må kjøpe meg ny mobil og det viktigste for meg er kamerafunksjon. Ser at noen av disse er ganske store. Også er jo den ene veldig mye dyrere enn de andre da. Så da bør den jo være vesentlig mye bedre om jeg skal kjøpe den. Tror jeg...
It's all about me Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Har 905 og er kjempefornøyd. Kameraet er bra, det beste jeg har hatt på noen mobil. Fremkaller bildene og de eneste som blir gule er de med mye kunstig lys i rommet.
bompymamma Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Har C905, og er kjempefornøyd. Bra kamera, og generelt god telefon! Det viktigste for meg også var kamerafunksjonen, og den har stått til forventingene. Kan anbefale den, ja! : )
Kvitrebekk Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Har egentlig ganske lyst på c905 ja, men ser jo at den koster en del mer enn de andre. Derfor tenkte jeg at kanskje de andre var bra nok.. Skal ta meg en tur ut å se på de ulike modellene nå :-)
Kvitrebekk Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 Dere synes ikke den c905 er stor og klumpete? Har ikke sett den i virkeligheten enda, men har en k810i nå og synes den er litt tykk og klumpete. Ser at c905 ikke er mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå