Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan var formen i ettertid? Skal legge inn 26. oktober... Gleder meg..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har ikke, men min mor og tante tok silikon og brystløft i en alder av 40-45 år. De var i overraskende bra form, men klart at aktivitetsnivået lå på et minimalt nivå den første tiden.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Ja fikk beskjed om at aktivitetsnivået må senkes betraktelig den første tida..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Min mor og tante hadde operasjon på forskjellige dager, slik at de hentet hverandre når operasjonen var vel overstått. Så lå de noen dager på hotell i nærheten av klinikken i noen dager, og bare fikk hvilt seg og samlet krefter før de reiste hjem. Da dro de til sin mor, min bestemor og fikk slappet av noen dager der før de dro hver til sitt. De var jo oppegående og frisk, med smertelindring selvsagt. Gode støttebehåer hjalp mye, og det gikk enda bedre når de fikk tatt stingene.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 jo for 15 dager siden ;O) Har fortsatt vondt og er fortsatt hoven, men de 4 første dagene var forferdelig selvfølgelig;O) Klarer ikke så mye ennå uten å få vondt!! Meeeen så fine de ble ;O) La inn 375 g på hver side, så har d cup, som jeg hadde før jeg fikk barn!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Ble lagt inn via brystvorta forresten og det er ingen sting som skal fjernes;O) Arret vises ikke nå heller, må gå med sportsbh i 6 uker dag og natt og teip på arret i 3 mnd, men verdt d ja ;O)
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 Skal legge inn via brystfolden (som jeg ikke har haha). La de under eller over muskelen på deg da?
SuperGlad Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 øm i noen uker, men fikk hjem barna etter 3-4 dager. å var endel løft siden minstn da var under 2 år.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2009 Barna er i barnehage på dagen.. de timene på kvelden får samboern ta seg av en liten periode.. Hr ei på 1 år og ei på 2,5... Er ikke så mye løfting på de egentllig.. hehe.. Tenkte mamma og pappa skulle ha unga en helg hvis jeg fikk en time på fredag. Men fikk ikke det så da får jeg heller gå i hi mens unga er hjemme.. Hehe... Kan jo ikke bare sitte stille heller. Det er ikke mulig for min del.
SuperGlad Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 fra fredag da jeg opererte til lørdagskveld lå jeg neddopet i senga, 2 paralgin forte hver tredje time. Det var veldig vondt, kunne sikkert sittet i stua med de som "passet på meg", men jeg valgte heller å dope meg ned det første døgnet å heller se ann formen. natta fra lørdag til søndag tok jeg også smertestillende, men ikke no etter det. Har hørt om de som ikke klarte å tørke seg etter do-besøk så vær forberedt på at det kan skje jeg trengte hjelp til å reise meg fra senga å opp fra gulvet etter jeg hadde kastet opp ( reagerer på pinex forte).
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 De la implantatet oppå muskelen, er derfør veldig støl i musklene ennå. Jeg tok på stokkan i trondheim!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Det gjorde J----- VONDT. Mye værre en å føde, men etter rundt 9 dager begynner det å bli greit igjen. Spiste masse smertestillende, men det hjalp ingen ting. Brrrr Resultatet var fint, nye partnere ser ikke at jeg har silikon.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Nye partnere? herre gud,snakker om billig tøyte. Har du tatt silicon for å pule rundt!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 jeg har det, tok det for litt over 3 år siden=) jeg har arr fra undersiden. tok 350 gram i hver, var veldig fornøyd med de. men er ikke så fornøyd nå,etter jeg fikk en sønn. men sånn må man regne med. er jo selvfølgelig finere nå enn sånn som jeg var før. jeg tok silikon med lokalbedøvelse, var ganske vonde sprøyter. men jeg var kvikk og rask med engang etterpå. jeg spiste ingen smertestillende. syns det gikk veldig greit. det værste var å reise seg opp av senga dagen etter.. skal du ha full narkose eller lokalt.?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg oppererte for 2 dager siden, 350 ml, og må si at jeg har veldig vondt enda. Trenger mye hjelp, spesielt til å komme meg opp i fra sofaen , på med buksa o.l. Første døgnet var jeg så å si fullt pleietrengende, og var megadårlig. kastet opp mye, og var helt sustete og ør i hode, og hele kroppen verket. Nå kjennes det mer ut som kraftig melkespreng. Lykke til da
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2009 De bruker helst ikke full narkose der jeg skal gjøre det.. Varierer veldig hvor vondt folk har ser jeg.. hehe... HAr dere høy eler lav smerteterskel da? Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke syns det var spesielt vondt å føde.
Patetica fåkksi Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er så begavet at slike ting ikke trengs. Lykke til, tror det passer godt med Lily of the valley-dame som jodler i bunad-imaget!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg som tok 375 g i hver er ferdig med å få barn jeg da;O) De hadde ikke lagt inn om jg ikke kunne si jeg ikke kom til å få flere barn på stokkan, d ble sjelden velykket sa de;O)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Om det er noen her inne som har silikon? Ja, det virker som at det er ca 90 % med plastikkpupper her inne.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2009 Jada jodler i vei.. Haha.... Ja det er helt sikkert 90 % med silikon her vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå