Gå til innhold

Tips til fine barnebilder vi kan ta selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er 17 mnd, og eg liten pode som ikke sitter i ro et sekund. Istede for å betale i dyre dommer for å ta bilde hos fotograf, vil vi gjerne prøve å ta noen fine bilder selv.

Noen med gode ideer til vilke bilder vi kan ta? Da tenker jeg på vilke situasjoner og bakgrunner som ville vert stilig/fint.

Tar i mot alle tips og råd med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå ut i høstværet og ta bilder:-)

Vi har også en aktiv en, men skal ta bilder hos fotograf. Lokale fotografen her tar 1000,- for albumet og et forstørret bilde.

Skrevet

Ei venninne av meg scanna bildene inn på pcen når hun fikk de hjem i posten,leverte de etterpå tilbake og betalte ikke en krone.

Skrevet

Enig i høstværet. Dra på stranda. Det er nydelig med et løpende barn i regnet, f.eks. Gjerne svart/hvitt. Altså såkalte "action-bilder".

Skrevet

sheyerosemeyerphotography.com/blog

Her har du litt inspirasjon.

Anonym 10:58

Skrevet

Ute-bilder er som regel de beste bildene, og har du et bra kamera, så kan det bli like fint som oppstilte fotostudiobilder.

Tok 1-årsdag/julebilder i fjor hos fotograf, var ikke fornøyd, har mye enere bilder vi selv har tatt, så dropper "profesjonell" fotograf i år.

Vil forresten legge til at "fotograf" ikke er en beskytta tittel, så hvem som helst kan egentlig kalle seg det, trenger ikke være dyktig en gang, men som regel har de godt utsyr da, det gjør mange ganger den ekstra lille forskjellen.

Bilder ute i skogen er kjempefine, men pass på at du har godt lys og ikke har for tett med trær rundt.

I fjor laga vi julekort med bakebilder av frøkna, hun var kjempeopptatt med kjevle og pepperkakedeig og hadde forklè på seg, ble kjempemorsomme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...