Gå til innhold

Hvor får jeg FINE og gode "joggedresser" i str 86??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter og leter men finner ikke:(. forslag noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name It har noen fine og deilige.

Skrevet

Å? jeg var innom der i dag men så ikke noen.. Hvordan ser de ut da?

Skrevet

name it har noen kjempegode ja! De til jente er veldig fine, de til gutt syns ikke jeg var like fine..:) Jeg har kjøpt til jenta mi da, lilla bukse med en rosa blomst på hver fot, og lilla jakke til. De finnes også i rosa, med lilla blomst.

www.nameit.com

Skrevet

Jeg har kjøpt noen på H&M. De er stripete i grønt, lyseblått/grått, og med forskjellige figurer på. Har også to med tigergutt og ole brumm. Synes de er kjempedeilige og myke. Lillemann går så og si bare i de. :)

Skrevet

Synes de de har på Lindex er veldig gode. Ensfargede bukser og ulike mønstre på genseren, kjøper bukse og genser separat.

Eller så er Hummel sine også veldig fine, men til en helt annen pris.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du synes adidasdressene er fine, men kvaliteten er helt super. 300 for en slik dress på sporstforretninger.

Skrevet

Jeg synes kvaliteten på Adidas-dressene er dårlig... Holder dårlig fasong etter vask, og blir fort nuppete. Min erfaring, hvertfall. Liker derimot godt Umbro-dressene til barn. Super kvalitet, og fine farger! :)

Er også enig i at Hummel er fine.

Ellers så har også jeg funnet fine joggedresser (til gutt) på hm, Name it og Ellos. ;) Kommer jo helt an på hvilken stil du liker da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...