Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Var akkurat inne på familiebutikken og bestilte Biler mini til 32 kr, disse koster egentlig 62. Så da fikk lillegutt noen av yndlingsbilene sine i kalenderen sin i år Biler er veldig populært og dyrt ikke minst, så tenkte jeg skulle dele min oppdagelse
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg melder meg på! Var på H&M på Galleriet i Bergen i dag,- der hadde de Hello Kitty-sokker til 10kr paret i en billigkurv. Kjempegreit å pakke inn til kalenderen for 3åringen min ihvertfall Vi ser etter de minste rosin-pakke-posene, finner de jo ingen steder...Skal pakke inn slike innimellom slik at hun får noe godt i kalenderen sin også
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 De rosinpakkene har jeg sett at de har på rimi
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Helti100.no har og mange småting som kan være fint å gi i kalenderpakke.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Men herregud, 32 kr per gave, det blir jo grisedyrt? det blir jo 700 kr på 24 dager, da sparer jeg heller pengene og kjøper han en stor flott julegave til 700 kr!!! I kalender vår blir det nok mest rosinpakker ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå