Gå til innhold

Ville du valgt skinnsofa eller stoffsofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valgets kvaler....Har små barn som innimellom lager flekker, hva er lettest å holde rent og fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha skinnsofa, av den enkle grunn, at det har jeg aldri hatt. Har alltid hatt stoff, så neste år skal jeg kjøpe meg skinn sofa, hvilken, vet jeg ikke ennå:))))

Skrevet

Jeg har funnet en kjempefin skinnsofa på living, det var forelskelse ved første blikk...:-)

Men hva med tusjflekker? Lett for å få skraper?

Skrevet

Glemte å skrive lyst stoff eller lyst skinn. Vil ikke ha mørk sofa.

Skrevet

jeg vil nok tro, at det er lettere å få vekk tusjflekker fra en skinn sofa, enn fra en stoff sofa. Og jeg tror ikke at det er noe lettere å få skraper på den, enn noen annen... :)

Har du noen link til drømmesofaen din?

Skrevet

Jeg ville valgt skinnsofa, vi skal kjøpe skinnsofa neste gang. vi har stoff sofa nå som trengs å byttes ut, den har en del flekker som ikke går bort etter ungene har sølt i den.

Skrevet

Vi hadde skinnsofa. Skulle bytte den ut,og valgte da og ikke kjøpe ny skinnsofa, men gikk over til stoff. Vi byttet den ut fordi vi ville ha hjørnesofa.

Jeg liker mye bedre denne sofaen i stoff. Hadde svart skinn sofa, har nå mørk grått stoff. Har ikke vært problemer med flekker til nå, den er jo bare ett godt halt år da, men brukes hver dag og vi har tre barn. Vi er flinke til å ta flekkene med en gang. Og sofaen ser helt ny ut enda. Den svarte skinnsofaen følte jeg ofte var skitten. Følte jeg måtte vaske den hele veien, det la seg mye støv og smuler nedi sprekkene som var vanskelig å få vekk, og flekker satte seg godt på den, og var godt synlige.

Jeg tror aldri jeg hadde valgt en lys skinnsofa med barn. Tror den blir fort stygg jeg da..

Jeg har også en lys sofa i stua, den er av mikrofiber stoff. Den er 5 år gammel, mest brukt til selskaper og slikt. Men har sølt sjokolade og is og gulp i den mer enn en gang, og den er utrolig lett og vaske ren og ser også så godt som ny ut.

Lykke til i valget:))

Skrevet

Takk for svar og synspunkter allesammen! Har ikke tenkt på det med smuler og støv og hvor mye det vises...hm.

Har mikrofiber sofa nå, den ser helt forferdelig ut med alle flekkene så mikrofiber blir det ikke, men har sett på andre typer stoffsofa. Noen ser ut som om de får fort nupper.

Har ikke link til drømmesofaen, men den er hvit, hjørne, regulerbare nakkestøtte til tre av setene og regulerbart armlene, eneste den mangler er sånn fotstøtte som du kan slå ut til beina:-)

Skrevet

Jeg har nettopp byttet skinnsofaen ut med stoffsofa. Fikk solgt den for nesten samme pris som jeg kjøpte den for. Helt klart veldig lett å holde ren, men kald og varm og sitte i. Syntes aldri det var noe behagelig å slenge seg ned for å ha en TV-kveld på den.

Har nå kjøpt en stoff sofa. Ikke noe tvil om at det er 1000 ganger mer rengjøring. Vi spiser ikke i sofaen da men katten drar med seg hår og skitt som må støvsuges hver dag. Men den er fantastisk god å ligge/ sitte i så jeg ville valgt stoffsofa igjen.

Skrevet

Jeg ville hadd stoff, av den enkle grunn at skinn blir du klam og varm av å sitte i. Har 2 barn og lys stoff sofa. Funker helt greit. Har lagt over fleecpledd som tar den daglige bruken.Samme fargen som sofaen. Det er enkelt å vaske den og alle flekkene forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...