Gå til innhold

inspirert av utroskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nok til og få mye pes her, men jeg ønsker og ta opp et tema som tydligvis er totalt tabu i foreldre kretser....

Det er mange damer og menn rundt forbi som roper høyt at utroskap er nulltoleranse, og at det ødelegger tilit som aldri kan gjenopprettes...

Men, hvor går grensen ved utroskap????

For meg ville utilgivelig utroskap vert om han hadde noe på gang over tid bak min rygg....

Selvfølgelig ville jeg blitt skuffa om han hadde dradd med seg ei heit blondine inn på dass på en pub og rent over henne også, men det er etter mitt syn mer mennesklig...

Jeg tror ikke mennesket noensinne har vert ment og være monogame?

allerede de tidligste tidsskrifter beskriver orgier, og flerkoneri, og jeg tror faktisk at det er en grunn til dette...

For ting blir jo litt kjedelig etter mange år, og det er lett og gli inn i en slags totalt usjarmerende rytme, så da er det lettere og falle for nor nytt og fresh kjøtt? er det ikke?

Jeg kjenner ikke en eneste mann som med hånden på hjertet kan si han aldri har fantasier om andre jenter enn den han bor sammen med, men om det er dette en overlever på er jo det og et slags svik? (Jeg bor med deg, jeg puler deg, men du tenner meg ikke? da må jeg tenke på hun nye kassadama på butikken feks"

HVORFOR er det ikke flere kvinner som tilater mannen og utforske litt mer?

HVORFOR er det så få kvinner som våger og eksprimentere med sin egen seksualitet?

HVORFOR skal det og få barn hindre oss i og oppsøke situasjoner som kan gi litt viberasjoner i luften?

Det må da være en grunn til at SWINGERS miljøet i norge vokser i rekordfart...

HVORFOR er det så mange som krangler fordi mannen (eller dama) ser et sekund for lenge på en fin rumpe som går forbi? eller et frontparti? eller slanke lange ben?

HVORFOR skal verden være så snever, og ikke kunne nytes fult ut slik det er ment?

Mennesket har allerede syndet i edens hage, vi kommer aldri tilbake dit uansett...

(og ironisk nok legger jeg dette på anonymforum for å hindre og bli hetset i resten av forumene..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv.

100% ening!!

Skrevet

*spy*

Skrevet

har du Zoulfire aldri bejært en annen mann enn han du bor sammen med?

om så bare en du har sett på tv?

HI

Skrevet

Så sant så sant. Jeg har nå en på si jeg da som jeg flørter litt med=) Ikke kyssing og sex, men flørting. Ingen av oss er single og vi har pratet om dette for at det ikke skal bli noen missforståelser i det vi gjør. Syntes det er hyggelig jeg. Og litt "ulovlig" og da.

Skrevet

Om noen føler behov for å la mannen sin få utforske andre kvinner, så er det helt greit for meg.

Min mann og jeg er nok veldig sjalu, og et slikt forslag som det du kommer med hadde gjort oss begge til bittre menensker.

Min mann forsøkte å henge seg på loftet en dag jeg foreslo at vi kanskje skulle ta en pause fra forholdet for å få litt perspektiv (ikke brudd).

Dette fikk jeg vite for noen uker siden, og det hendte for nesten to år siden.

Tørr ikke tenke hva han kunne finne på å gjøre hvis jeg liksom skulle ha utforsket andre kropper.

Det funker sikkert for noen som er åpne i forholdet sitt, men det er ikke noe som funker for oss. Fantasi er nå en ting, men å sette fantasiene ut i livet går grensen min.

Skrevet

Ikke alle er like, ikke alle er like polygame som du HI heller. Finnes, tro det eller ei, også aseksuelle mennesker HI. Ikke alle har lik sexdrift. Så la nå folk få gjøre det som de selv vil. Jeg kan bare snakke for meg selv at jeg er veldig monogam. Vet jo selvsagt ikke med 100 % sikkerhet at min utvalgte er like monogam, men det vil nok saktens vise seg.

Skrevet

Kællen og jeg har valgt hverandre som livslange partnere, og vi gjør ære på det valget.

Så får alle andre velge det som passer dem best :o)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis man føler trang til å ligge med andre, er man i feil forhold. Beklager, men da bør du ligge med andre, men ikke være i noe forpliktende forhold.

Det er min erfaring, og jeg har vært i begge ender av utroskapen. Jeg ser på det som et symptom (hos meg sjøl) dersom jeg fortsatt har lyst på andre, da bør jeg ikke binde meg til den mannen.

Og akkurat nå er det bare en eneste mann jeg har lyst på, og det har vart permanent!

Skrevet

"HVORFOR skal det og få barn hindre oss i og oppsøke situasjoner som kan gi litt viberasjoner i luften?"

Vel - prøv å huske din egen barndom. Hvis mor eller far har elskere - ville det ikke være ufyselig flaut? Ille nok å vite at de lå med hverandre, men at de dessuten kladda på fremmede. Huttetu.

Skrevet

Forskjell på fantasi og virkelighet!

Klart begge parter har fantasier om andre. Men jeg er sikker på at om du virkelig ELSKER noen av KJÆRLIGHET. Da er det overhodet ikke snakk om å dele hverandre med noen. Og er minn mann utro så er han verdt null for meg. Sånn er det bare.

Skrevet

Dummeste jeg har lest her på lenge. HVORFOR kan ikke mannfolk heller gjøre seg ferdig med utforsking og utprøving FØR de binder seg i et forpliktende og seriøst forhold?

Hadde min mann vært utro så hadde jeg kasta ham ut uten å blunke, for da hadde han ikke brydd seg nok om meg til at han var noe å samle på uansett.

Skrevet

Unnskyld meg HI, har du noen gang blitt bedratt av mannen din, enten som bare tilfeldig knull, ellermerlangvarig.

Jeg vil anta at du ikke har det, for da hadde du ikke frontet dette her så veldig.

bli bedratt er veldig vanskelig og det verste sviket som et menneske kan bli utsatt for.Det gjør noe med deg som ikke kan beskrives.

At folk lever i åpne forhold , det får dem bare gjøre for meg.

Men jeg mener at dersom man har funnet det gode i et forhold, tilliten,vennskapen og kjarligheten, så er ikke behovet for å sikle på halve verden der.

Det er jo slik at når man velger å få barn så velger man et annet liv. det gjør man også når man går inn i et alvorlig fohold.

Så skal jeg besvare spørsmålene dine.

HVORFOR er det ikke flere kvinner som tilater mannen og utforske litt mer?

- man kan velutforske i forholdet vel, er å utforske ensbetydene med å pule rundt med tilfeldige luddere,og sikle på kassadamen på rema.

HVORFOR er det så få kvinner som våger og eksprimentere med sin egen seksualitet?

- Hva vet du om dette da.Er eksprimentere igjen det å få litt ny kuk i og ne. Mange eksprimenterer nok mer en du tror,men det er ikke slik man forteller gud og hvermansen. Jeg eksprimenterer med mine egne orgasmeopplevelser ofte, alene og sammen med min partner.

HVORFOR skal det og få barn hindre oss i og oppsøke situasjoner som kan gi litt viberasjoner i luften?

Det hindrer jo ikke dette men vil du vere moren til hun som har den moren som ligger rundt? neppe.

Man kan ta en tur på byen sammen ,spise deilig mat,gå et sted og danse og prate, det gir også vibrasjoner i luften.

HVORFOR er det så mange som krangler fordi mannen (eller dama) ser et sekund for lenge på en fin rumpe som går forbi? eller et frontparti? eller slanke lange ben?

De som krangler om dette må jobbe med forholdet sitt.alle fantaserer og ser,men det trenger ikke å bli mer en det.

HVORFOR skal verden være så snever, og ikke kunne nytes fult ut slik det er ment?

hva er ment da, at vi skal knulle rundt som kaniner med alt som virker mer tiltalende en den slitne mannen som jobber for at du og familien skal ha det bra,som blir varm om hjertet når du har pyntet deg litt ekstra og kryper inntil han i sofaen.

Det må da være en grunn til at SWINGERS miljøet i norge vokser i rekordfart..

.Det får dem svare på

Så en tanke til slutten, som 70 - åring vil jeg se tilbake på mitt liv,vite at jeg har hatt en godt liv, gjerne få se bort på mannen min ,min aller beste venn,somhar vert der for meg i alle år, se på,minnes den tiden da vi var ung og sprek og hadde oss som kaniner,med hverandre.Minnes de gode stundene der vi nådde hverandre som sjeler. Ta et godt tak i hånden hans og hinte forsiktig til om vi skal legge oss inn på sengen litt.

å kjenne noen så godt,og elske så høyt,og kjenne hvordan sjelene våres flyr sammen,er for meg mye mer spennende enn å ligge rundt med tilfeldige sexpartnere.

og nå kommer du nok til å stemple meg som kjedelig og gammeldags,men det vil jeg ikke si at jeg er. Jeg har hatt noen partnere,vert singel med og uten barn, vert med på det meste,men vet hva som betyr noe i livet for meg.

hilsen tidligere luremus hehe

Skrevet

Vet ikke om jeg fikk med meg poenget i saken for jeg irriterte meg sånn over at det var brukt OG 16 ganger, og ikke en eneste Å. Slitsomt å lese.

Skrevet

Er det mitt innlegg du sikter til?

tidligere luremus

Skrevet

Jeg sikter til HIs innlegg.....:-)

Skrevet

no forstod jeg hva du mente, og i stden for å. Ja slitsomt .

Skrevet

Jeg tror absultt at mennesker er skapt for å være monogame, men vi er jo forskjellige og har forskjellig ballast med oss, så det former nok mye av hvilke valg vi tar og hva vi ønsker oss i et forhold.

Jeg kan selvfølgelig føle begjær for en annen enn samboeren min, men det betyr ikke at jeg har sex med han, på lik linje med at folk lar ting som jeg ønsker meg ligge ubevoktet uten at jeg stjeler dem.

Og så tror at første anonym var Hi selv også ;)

Skrevet

Veldi enig med tidligere luremus:)

Skrevet

Men hva i alle dager??

Enten har man et åpent forhold, som er avtalt at er åpent.

Eller så har man et forhold! Man kan fantasere, drømme osv, JA! Men det er noe med det der "se, men ikke røre"

Er i et forhold der alt går opp og litt ned, som med alle andre. Men vi kommer oss igjennom det. UTEN å måtte være borti andre..

Vi har valgt hverandre, og derfor har vi også hverandre gjennom medgang og motgang.

Kommer aldri til å utsette barna mine for at mamma ble tatt for å være utro! Hva tenker barna da? At det er greit å gjøre som mamma, fordi mamma gjorde det? (eller pappa for den saks skyld)

Hadde jeg fått vite at pappa(eller mamma) hadde vært utro, hadde jeg følt skam!! Og hadde nok ikke giddet å snakke med den parten som hadde bedratt den andre...

Hilsen evig tro!

Skrevet

Jeg er egentlig helt enig med deg, men jeg er så grisesjalu at det ville ikke nyttet...

Skrevet

Hei!

Her var det kommet overraskende mange gode svar!

For og besvare noen av spørsmålene dere har kommet med, den første anonym var ikke meg, og jeg har aldri vert flink me OG å Å, men fatter ikke hvorfor folk henger seg opp i slikt...

Når det kommer til hva utroskap er, var det få som hadde svart...

Min kjære gode venninne kom med en suveren definisjon på hva utroskap er:

Utroskap er alt det man gjør som man IKKE kan/tørr fortelle til sin partner, av frykt for å såre dem... (om det så er å flørte med kassa dama på rema..)

Denne adopterte jeg... vet ikke om mange andre er enig der...

Og til deg som ikke trodde jeg hadde vert borti utroskap, jo, jeg har vert i begge endene.... men det var helt andre ting som vippet dem forholdene over ende....

Selvfølgelig er det forskjell på fantasi og virkelighet, og mennesker er forskjellige, med forskjellig ballast som en antydet, og dete må selvfølgelig respekteres!

Mitt poeng er ikke at alle skal pule rundt som kaniner med en gang partneren ser en annen retning, men å prøve å skape en debatt om hvorfor det er så tabu i mage forhold å ha lyst på andre, begjære andre... bli flørtet med, å flørte....

Dette viser jo bare at vi fortsatt er atraktive ovenfor andre, og gir iallefall meg en følele av å leve, ikke bare være sliten mamma som har rutine på alt fra hun slår opp øynene om morgenen til hun lukker dem om kvelden...

Mye av inspirasjonen min i hovedinnlegget er en firmakveld der temaet kom opp, og ble diskutert...

Det viste seg at mange av parene ikke våget og snakke om sine sexuelle fantasier og drømmer, å mange hadde relativt strenge "forholds regler"...

Men dette var mest fra damenes side, virket nesten som dem ikke våget si noe om sine tanker, av frykt for å miste mennene sine...?

Mennene tok jo helt av og diskusjonen ble rimelig heit...

Og jeg fikk bare forståelse fra to andre kvinner da jeg sa helt åpent at ja, jeg kunne tenkt meg å vert med på en trekant eller lignende med min mann... (dette var for dem utroskap)

De fleste kunne ikke forstå at jeg kunne våget å si dette åpent, at mannen min fortsat kunne begjære meg etter at jeg sa noe slikt...

men både mannen min og jeg tenner på dette...

Vet ikke alle tenner på det samme, men det er MANGE som ikke våger og innrømme det.. dem fortier det...

Det syns jeg er litt feil, og kansje litt trist...

Håper dere kommer med flere innspill

HI

Skrevet

Vær forsiktig med hva du ønsker deg.... dersom du ber om åpenhet, kan det smelle tilbake i trynet ditt. Å berette om sine fantasier er ikke morsomt dersom mannen din innrømmer at han har lyst til å ligge med deg og venninna di samtidig o.l.

Da vi var nyforelska følte jeg meg helt usårlig, og spurte mannen min om ting jeg ikke hadde behøvd å vite. Han sa bl. a. at jeg var den mest sexy dama han visste om i hele verden. Vel og bra, men så begynte jeg å fabulere og spørre hvem som var nr 2 på den lista. Etter litt forsøk på utenomsnakk nevnte han en eks av seg som jeg ikke kjente, hun var sexy fordi hun lignet en porselensdukke, sa han.

Da jeg et år etterpå var gravid, diger, kvalm og så ut som en flodhest ble vi bedt i et bryllup og ble sittende HELE kvelden sammen med akkurat denne dama. Jeg følte meg skikkelig ille til mote med det, for jeg selv så visst ikke ut som noen porselensdukke.... Følte meg bare sjalu og så kjempedum for at jeg hadde lirket dette ut av han. Han var også flau gjennom hele dette bryllupet, og hun og mannen hennes var også litt ubekvemme.

Skrevet

Åpenhet er viktig det, men jeg mener ikke at vi skal vite alt om partneren vår...

og med alt i denne sammenhengen så mener jeg at jeg ikke trenger og vite hvem av sine xer han knulla på kjøkkenbenken og ikke...

(selv om jeg vet svaret på dette...=))

jeg snakker om fantasier, ting som ikke er utprøvd...

Men om han kommer og sier han syns d var så godt å pule xen mens hun hadde det og det plagget på seg , og spør om jeg vil gjenta så er ikke det aktuelt...

Fantasier er for meg ting du ennå ikke har opplevd.... ting en ønsker og prøve ut...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...