Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Herregud så tragisk...ble nesten flau av å se på han hotellsjefen...dattera og resten av "kokkene"....
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kjenner veldig godt til stedet og kan med hånden på hjertet si at forholdene har vært identiske i flere år, til tross for meget høy turnover på personale. I ngen som har jobbet der har hatt en fast stilling, da man veksler mellom å være stuepike, resepsjonist, hotellsjef, servitør, kokk osv alt etter hvem som er på jobb fra dag til dag. Ikke rart at folk kaster inn håndkledet i tur og orden, nei. Det virker nesten som at det hviler en forbannelse over stedet!
Tommage♀♂ Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Forbannelsen må jo være eieren av stedet. Han kunne jo virkelig ikke drive.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Merkelig nok ser det ut som han følger nøyaktig samme oppskrift som de tidligere eierne. Han har ikke drevet stedet lenge, ser du. Forholdene har likevel alltid vært slik.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Hmmm....rart! Ikke den smartese i skuffen han der iallefall...tragisk..
Bolla:) Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 ja huff det var helt patetisk...fint man hadde pleddet å gjømme seg bak når man ble som flauest her...huff! erfaren hotellsjef de fikk inn du...
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Haha..ja, det var jo helt tragisk. Virka jo ikke som han skjønte noen ting han eier'n. Jeg har sansen for Hellstrøm altså..festlig fyr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå