Tøysetipp Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg skriver de selv da, så jeg vet egentlig ikke om bare jeg som oppfatter det sånn. Uansett der man bare har lyst til å skryte uhemmet av barnet sitt, men så kan man liksom ikke for det blir for flaut ' liksom'. Overskrifter ala: Kan deres barn plystre ja, vi elsker når de er tre år? (et innlegg om gullstrupebarnet som plystret det baklengs)
cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker slike innelgg=) Synes det er gly å lese om hva barn kan og desuten elsker jeg å skryte av datteren min;-) Og hun kunne forresten plystre da hun var 2 1/2. Ikke Ja, vi elsker riktig nok, men..;-)
Ranveig R Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Einig med deg, og det er også spesielt kjekt for meg å lese når nokon skryter av eit barn som har vore sein med eitt eller anna, men som endeleg har klart det ) Det ER lov til å skryte! Mannen min (snart 39 år) kunne for øvrig ikkje plystra "Ja vi elsker" om det så stod om livet. Eg ler stadig vekk godt av tanken på forrige forsøk på "Blåmann, blåmann" :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå