Gå til innhold

Ut å spise i Trondheim, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en koselig/romantisk middag for oss to? Nyflyttet til byen og aner ikke hvor det er fint og god mat. Pris ikke veldig viktig da dette er noe vi ikke gjør ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai Suma har veldig god mat. Ellers har du Credo, litt vel dyrt, men koselig sted. Emilies er kjempekoselig, der er det iallefall lite og intimt (tror de har 5-6 bord eller sånt), også noe dyrt, men veldig god mat.

Kos dere!!

Skrevet

Takk for tips, vi skal kose oss ja :-)

Skrevet

Emilies har nå fått bord også i annen etasje:-) Kjempefin plass, med nydelig mat;P Samboeren min har jobbet der i flere år, nettopp sluttet nå.

Skrevet

Frati!! Nydelig mat og nydelig atmosfære. Og en veldig hyggelig betjening.

Hvis du ellers ønsker en litt fin opplevelse er jo Tyholttårnet en fin plass. Det er Egon mat, hverken fantastisk eller dårlig. Men restauranten er fin.

Skrevet

Emilies og Credo er bra, om du liker sushi så er Kyoto i Jomfrugata best :)

Skrevet

Henger meg på dem som anbefaler Emilies, men vil og anbefale To rom og kjøkken i Carl Johans gate. Fantastisk mat, fantastisk vin, topp service, og veldig koselig!!!

Skrevet

Graffi, hææærlig mat:)

Skrevet

Big Horn, de har nydelig mat:-)

Kos dere :-)

Skrevet

Graffi ja, de har bra salsaburgere :) Jeg fikk rier som satte igang fødselen min etter jeg var der en gang :-p

Skrevet

Syns Jonathan er koselig. Har noen venner som har vært uheldig der, men det kan vel skje hvor som helst. Jeg har kun gode opplevelser derfra:)

Skrevet

Takk for mange gode tips. Nå skal jeg bare bestemme meg og bestille bord :-)

Skrevet

Velkommen til Trondheim :) Hvilken bydel har dere flyttet til? Ser det har kommet mange gode tips her allerede, og må bare nikke annerkjennende til de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...