Gå til innhold

Er dere god på å ta i mot komplimenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg suger på det! Ofte avfeier jeg det tvert, eller så føler jeg at jeg må skynte meg å finne et kompliment jeg kan slenge tilbake. Og det blir jo ikke like ektefølt....ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke det, men har jobbet med det, og nå synes jeg at jeg er ganske flink. Øv på det. Smil og si takk. Enkelt og greit. Om det passer seg slik kan du gjengjelde et kompliment også.

Skrevet

Ja, jeg blir glad for komplimenter jeg. Tar det gjerne i mot, smiler pent og stolt. Man trenger ikke si noe tilbake annet at det var hyggelig sagt, det gjorde meg glad etc.

Skrevet

hehe, jeg spøker ofte tilbake. Klarer liksom ikke å bare si "takk" ;)

Skrevet

Komplimenter går greit, men gaver er jeg derimot elendig på å ta imot. Så endelig en fordel med liten familie hvor de færreste gir bursdagsgaver, he he.

Men det er vel også fordi jeg ikke er vant til å få gaver at jeg ikke helt hvet hvordan jeg skal takle det.

Hmmm, må trene på det, så hvis alle kunne gitt meg gave.....hi hi hi.

Skrevet

Hehe.....gaver er jeg god på å ta i mot, elsker gaver! Skulle tro jeg hadde lært meg å ta i mot komplimenter etter 13 år med en mann som overøser meg med godord, men neida. Skal skjerpe meg. Selv om jeg nå sitter med dårlig samvittigher fordi jeg fikk et kompliment i går og ikke sa noe pent tilbake. ;o/

Skrevet

Nei, huff :s Var innom en butikk på tirsdag da ekspeditøren sa at jeg hadde skikkelig fin frisyre. Da ble jeg så forfjamset at jeg bare smilte forlegent og gikk ut igjen :o

Skrevet

Hehe....sånn er jeg også. Snur meg rundt for å se om det virkelig er meg de snakker til liksom, og ikke noen bak meg! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...