Gå til innhold

Noen kloke ord her?? gjelder jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette blir litt langt, så fint at dere orker å lese :)

Jeg jobber i dag som selger med budsjettkrav og arbeidstid fra 08.00 - 16.00.. Prøblemet er at jeg ikke trives på jobb, eller det jeg jobber med, liker ikke trenge meg på folk over tlf. og selge :(

SÅ jeg fikk meg en annen selgerjobb på mandag, og sa opp den jeg hadde.. (Tok den andre fordi det var litt bedre lønn).. Men jeg angret meg, fant ut at jeg ikke orket og begynne på scratch igjen..

Men problemet er at nå er jeg SM, pga har hatt masse å tenke på i det siste.. Pappaen har begynt å jobbe igjen (arbeidsledig siden januar) og jobber kveldsvakter fra 13-21 HVER dag.. fri søndager....Jeg blir jo også super stresset av å jobbe med budsjett krav.. selger jeg ikke for 5000,- om dagen, vet jeg at jeg kanskje ikke har råd til å betale strøm f.eks..

SÅ nå står jo jeg med hele ansvaret her for småtten på 20 mnd, i tillegg som jeg har styrt økonomien siden januar, og det er vanskelig med 14.000 utbetalt i mnd...

Så jeg lurer på om det kanskje er feil av meg eller ikke å be om en ny SM på dette grunnlaget i hvertfall en uke til ? og så kanskje få en SM på 30% eller noe etter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Fikk du ny selgerjobb i den samme bedriften, eller har du byttet juridisk arbeidsgiver?

Når du sier at du angret deg vedr. den nye jobben; betyr det at du har gått tilbake til den gamle? Og hva med oppsigelsestider?

Har du signert noen ny kontrakt med det nye stedet?

Beklager alle spørsmålene, men det går ikke an å svare på spørsmålene dine uten slike opplysninger. Om du har byttet (juridisk) arbeidsgiver, må du vente 4 uker før du får utbetalt sykepenger (du har rett til å bli sykemeldt før det går så lang tid, men ikke rett på lønnskompensasjon).

Skrevet

Nå når gubben er i jobb ville jeg, istedenfor enda en sykmelding, sagt opp jobbene(har du en eller to??) og begynt å lete etter en annen type jobb som passer deg bedre.

Har dere greid dere med en inntekt til nå greier dere vel en stund til, til du har ny jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...