Gå til innhold

Hva synes dere om barn og det og kysse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arvingen har fått seg kjæreste og i den anledning hadde han spurt om de ikke skulle kysse. Hard to get som hun prøvde å være svarte hun i morgen. Riktignok, i dag hadde de kysset flere ganger, på munnen. Både gjemt seg bort og kysset i offentlighet, sa hun. Jeg prøver å forklare at det er greit med klemmer, men at kyssing på munnen er forebeholdt de større. Samboeren derimot synes det er en del av det å vokse opp. Det ser ut til å være en barnehageforelskelse på gang. Da mener jeg, på morgen vanker det tegninger i hyllen hennes, henger sammen som erteris og selv så tegner hun hjerter med navnet hans og med vennlig hilsen henne selv. Jeg synes jo det er søtt, og det er nok ikke uvanlig, men jeg har nok en liten prepubertal tenåring, jeg. Føles sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det bare er søtt, jeg :o)

Skrevet

Personlig ser jeg ikke noe galt i litt nussing i barnehagen, men så har ikke min sønn blitt så stor enda. Det kan hende jeg ser annerledes på det den dagen han får seg "kjæreste." :)

Men jeg er nok enig med samboeren din. Slike ting er en del av oppveksten og noe de fleste ser tilbake på (hvis de husker det) med glede.

Skrevet

Hehehe..er det ikke ganske uskyldig da?

Dattern min har fått seg kjæreste sier hun. Hun løper etter han, fanger han og kysser han sier hun. Han hyler og hun kysser enda mer..;-)

Er litt uenig med meg selv hva jeg mener egentlig, men tror jeg mener at det er bare slik barn er?=)

Skrevet

Joda, det er jo det, men må hun begynne så tidlig da? Herregud, alt jeg tenkte på var å få være først inn i dukkehuset, for der var det trangt om plassen. Kysserier tror jeg ikke jeg tenkte på før langt opp i skolealder. Jeg var jo helt out!

Skrevet

Bare vent til hun begynner på barneskolen! Da er gutter ut, for da kan man få guttelus..;-)

Skrevet

Syns det er søtt jeg. Når jeg var 5 år skulle min nabogutt som var 2 år eldre enn meg lære meg å pule! Ikke like søtt, kan du si. ;o)

Skrevet

Det synes jeg er bare søtt:-)

Husker selv at det var litt smånussing i barnehagen.

Skrevet

Det legger jeg meg ikke opp i. Eldstejenta kyser i bhg. og forteller villig om det hjemme, de også fanger guttene og kysser på de:0.Vil ikke være annet enn en tilhører som hun har tillit til, og absolutt ikke legge forbud eller skam på noe som er helt uskyldig og naturlig. Hun hadde en liten kjæreste også, men han begynte på skolen i høst, så bra hun kommer seg videre, he-he;)

Skrevet

Enda en add til listen 'dette jeg ikke trodde før jeg fikk barn'. Om mulig ble jeg lettet for at dette ser ut til å være vanlig blant barn (jeg burde kanskje visst dèt)

Ha ha. Le eller gråte Sina.

Skrevet

Hehe....min mor lo IKKE, det er nok derfor jeg husker det så godt. ;o)

Skrevet

En jeg kjenner hadde funnet sønnen sin på 1,5år sitte og kysse en av jentene når hun skulle hente han i barnehagen, så egentlig er datteren din ganske sent ute;-)

Skrevet

Jeg som MOR hadde heller ikke ledd. Uff da, lille grisegutt;-)

Sent ute? Her er vi 10 + forut tiden noen ganger. Venter bare på diskusjonen hull i øret så hele øreflippen sprenges hull i øret. Og tyrehull i nesen. Da har hun lenge sovet i palestina sengetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...