Gå til innhold

Lavt blodtrykk, skygge på det ene øyet...hm hm


stinis1973

Anbefalte innlegg

ble sykem i 14 dager på mand, gr som oss mange andre her, super slapp/ trøtt, ofte svimmel og lavt blodtrykk...

85/65... var visst litt for lavt... har slappet av, sovet og tatt de med ro.

Skulle stelle meg i dag tidlig, stod foran speilet, sminket meg... først det ene øye lukket det andre og der så jeg ingen ting:(

en skikkelig skygge på venstre øyet, vært i hele dag... ser uklart.

Kab det være blodtrykket tro eller en akutt øye problem?

Litt engstelig.... får kontakte fagfolk i morgen å sjekke.... liker ikke dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. så rart, dette har jeg også opplevd i det siste. Kan plutselig se fult av sorte flekker foran øynene, og det kan gå opptil 10-15 min før det går bort. Trodde i begynnelsen at jeg plutselig ble omringet av masse små sorte fluer, så jeg satt å veivet med armene. Mens samboeren min lurte på hva pokker`n det var jeg drev med:0) Men jeg fikk bekreftet fra legen min at det mest sannsynlig var mitt lave blodsukker i tillegg så får jeg akutt blodtrykksfall, men noen annen forklaring hadde han ikke. Men at hele synet på det ene øyet blir borte er jo ganske ekkelt, håper du har fått legetime til å sjekke det!

 

Lykketil:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ikke hele synet er borte men en skygge midt i synsfeltet midt på v øye... er der konstant...merkelig... litt vanskelig å få akutt time på fred:(

fikk rekv. av legen og besøke en vakthavende øyelege i morgen, hvis flekken fortsatt var der...begynner å å lit sliten på v øye, ubehagelig å ikke se klart.

Håper det retter seg, eller ikke er noe alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...