Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Oline Oleanna (oleanne høres ut som ole anne..) Olina
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Av de der, så liker jeg ikke helt noen:) Men syns faktisk Oleanna/Olianna(med A-ending) er fint:) Det er et gammelt, norsk navn:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Men det fineste av avart av navn her er (i rekkefølge) Ane Anna Anne Line Lina Oliana Oline Oleanna Olianna
partyoffive Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Synes de alle var nydelige☺ Aller best Oline eller Oleanna. Utrolig flotte!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Hva med Olena?? Det syns jeg er pent.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Oline er fint, det heter hunden til veninnen min
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Oline.....helt klart! Oleanne minner meg bare om det gensermerket som selges (men som heter oleanna) Olivia er fint syntes jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #16 Skrevet 9. oktober 2009 Hvilket som er finest av disse tre er faktisk avhengig av hvor du bor Oleanne er kjempefint, men er du f eks trønder vil disse tre bli olllinne, olllinnna eller ole ainna Så spørsmålet blir; Hvor hen i landet bor du, og hvordan uttales navnene i din slekt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Liker godt Oline, men ikke så godt de andre to - spørs litt på hvor du bor i landet og hvordan de uttales. Er du trønder, så styr unna Olina.. (Ollina), men synes det fungerer fint med en lang i.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Oline Hvis vi noensinne får en jente skal hun hete Oline. Her blir det oppkalling da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå