Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Når jeg holder inn magen ser den ikke full gærlig ut, men om jeg "slipper" den ut ser jeg ut som om jeg er gravid i 7-8 mnd :/ Jeg trener regelmessig, spiser lite og veeeldig fiberrikt.. Hva kan jeg gjøre? Trening får overhenget til å bli verre, magen henger bare mer og mer. Og om jeg puster ordentlig ut ser jeg gravid ut. Er det kun operasjon som kan gjøre sånn at magen min blir normal igjen? Har trent og spist sunt nå i 9 mnd. Med plan og opplegg fra ernæringsfy.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Har du prøvd mageøvelser? masse? Løping? Jeg har samme problemet, ser ut som jeg er 5-6mnd på vei. Har vært hos legen på colosseum klinikken, han sa at dette kan fint trenes bort.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jepp, trener Core og pilates. Har drivet med det ei stund, men ser ingen forskjell. Hverken cm eller kg.... Skjønner ikke hvor lenge jeg liksom skal holde på med treningen før jeg ser noe resultat. Bare å kunne krype litt i cm hadde vært utrolig deilig og motiverende. Jakken som jeg brukte når jeg var 7 mnd på vei er like trang nå som den var da... Nå har jeg gått på reductil ei stund, men nei, null niks ned noe. Skal tilbake til kontroll om 1 uke.. Legen kommer til å tro jeg spiser og spiser og spiser. Men jeg spiser ikke mye i løpet av en dag. Får i meg omlag 900 kalorier pr dag. Nesten så jeg vurderer å ikke spise så mye engang.
Stina <3 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Dette sliter jeg og med Har vært hos legen med det og tatt masse tester for det kan være noe hormongreier som gjør at magen ser stor ut Det var det ikke hos meg Det er overflødig hud etter svangerskapene mine og det kunne jeg visst ikke få trent vekk Nå skal jeg prøve å slanke meg litt til 2-3 kg for da får jeg litt lavere bmi Da skal legen sende meg til vurdering med å få det dekket Men hun ville ha meg på en bmi under 26 først Er der snart
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Men er du overvektig, eller er det bare et "fettforkle"? Hvis du slanker deg på bare 900 kcal per dag, kan det hende du spiser for lite, for da går også kroppen i "krisemodus" og forbrenner veldig lite.
Luthien1 Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Trener du og spiser 900 kalorier pr dag? Dette høres ikke bra ut! Er dette legens anbefalling?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har tatt test for om det kunne være noe med stoffskiftet mitt, men det var det ikke. Nei, men jeg får ikke i meg flere kalorier. Jeg prøver og spise mer, men klarer det ikke. Jeg har ikke mye fett på magen min, den henger liksom bare der. Det ser ut som den er full av fett når jeg slipper den ut, men klarer å holde den helt inne sånn at jeg nesten ikke har overheng og jeg har målt cm når jeg hadde den ute og når jeg hadde den inne. Maaaaaaaaange cm forskjell........ Jeg gir snart opp treningen. Føler at ingenting gir resultat og at jeg kommer til å ha den stygge magen for alltid Har bmi på over 32, utrolig nok. Legen trodde ikke på meg når jeg sa det. For jeg har ikke mye andre steder på kroppen. Tipper det er 10 kg med hud og fett og annet dritt bare på magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå