Gå til innhold

Hjelp meg litt her jenter ang klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vorspiel i morgen hos en fyr jeg er keen på, jeg kjenner ingen av de som kommer der. Skal ha med meg en venninne så det hjelper jo på. Men så kommer jo dette typiske problemet " jeg har ingenting og ha på meg" Har funnet frem en svart skinn tights, en blå paljett topp og svarte ankel boots med høy hæl + en clutch veske i sølv og en svart skinn jakke. Funker det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det høres bra ut det!

Mitt forslag: Bytt ut skinnjakken med en litt oversized svart blazer og bruk sølvarmring(er) for å ta opp sølvet på clutchen! Lykke til;)

Skrevet

enig ang. oversized svart blazer ;-)

Skrevet

Takk for tips! Hadde tenkt og ha sølvarmringer, men glemte og nevne det:P Har ikke oversized svart blazer, men vet om ei venninne som har som jeg helt sikkert får låne.

Skrevet

ØH. Oversized svart blazer ? Dette brukte jeg i 1988, finn på noe nytt. Det er bare totalt stygt.

Gå heller for det du tenkte!

Skrevet

klart du er enig gamla, men slik er moten NÅ!

Skrevet

Selv om det er mote er det stygt. Må ikke følge alt selv om noe sier det er mote.

Skrevet

Det er ikke stygt at all!

Skrevet

Det som derimot er mindre fint er skinnjakke OG skinntights. Det blir litt to much! Gå for en kul oversized blazer du, og ikke hør på de gamle tantene og hva de synes om "moten nå til dags". Håper du får en fin kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...