Gå til innhold

øm i magen??????


chiquita83

Anbefalte innlegg

Hei

lurer på om det er flere som er øm nederst i magen når man rører seg eller har sitti en stund?

jeg er 18+2 nå.

Håper på svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 18+5 og er alltid øm i magen på kvelden. Vet ikke hva det kommer av, men det skal sies at jeg er blitt ganske stor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke livmoren som strammer seg eller bekkenet som utvider seg da? Kynnere kanskje? Synes jeg har en eller annen form for vondt i magen hele tiden jeg :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere er en form for falske rier? Tror ikke det er det jeg har, men siden jeg ikke har noen anelse om hvordan de kjennes ut så kan jeg jo ikke vite:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis magen er stram og hard har du nok en pågående kynner. Du kan kjenne at den strammer seg. Av og til kan bevegelse føre til at den strammer seg. Jeg tror også mange har flere kynnere om kvelden.

 

Det er bare livmoren som øver seg, jeg ville ikke kalt det falske rier hele svangerskapet. Det er vel kanskje mer mot slutten at de kan komme å og gå ofte og forvirre deg til å tro at det er ordenlige rier.

 

Jeg har hatt kynnere i mange uker alt, det hadde jeg sist svangerskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er kynnere jeg har altså, men jeg er også øm nederst i magen. Det kjennes ut som om ungen (som jeg enda ikke kjenner beveger seg -sånn helt sikkert enda!! er 16+5 i dag) har hoppa trampoline i meg. Det er ikke vondt heller, bare ømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... da er det nok mulig at jeg har hatt noen kynnere innimellom:)

Det føles iallefall ut som om det er veldig mye som foregår inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det normalt og være litt øm nederst i magen da kanksje???

er ikke vondt men bare øm.

får håpe det er vanlig da hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bare kan slappe helt av "cpw", ikke mye som er unormalt i et svangerskap! Og så lenge du ikke har direkte vondt, så er det nok bare som de andre har sagt i innleggene her; livmorgymnastikk eller fosterets trampolinehopping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt og høre:) da kan jeg sove godt i natt hihi...

førstegangs vettu og veldig lykkelig.

skal på ul neste torsdag,gleder meg masse.

takk for beroligende svar Tnica:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at en blir bekymret for alt mulig, er første gang for meg også og det er utrolig hvor mye en tenker på!

 

Lykke til på ul, det er bare å glede seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...