Røver Nov 09 + ?? Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 hei folkens. jeg glemte helt å spørre legen min om smertestillende. har utrolig vondt i ryggen tar egentlig reseptpålagte smertestillende i perioder (før jeg ble gravid) så lurte jeg på: er det noen som vet om det er greit at jeg tar paracet for å få sove?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det står i pakningsvedlegget.. Men mener ganske sikkert at du fint kan ta paracet... fra felleskatalogen.. :Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Studier og lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Overgang i
Gutt3+Spire<3 Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Paracet er det eneste mann skal ta under et svangerskap
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Legen min og jordmor og alle andre jeg kjenner som jobber innenfor helse (også mine forelesere på sykepleien) sier det er greit og ta paracet i graviditeten så lenge det ikke overdrives, men det skal en jo aldri gjøre uansett Sånn jeg har forstått det er det bedre å ta en paracet å få vekk smertene, fordi babyen ikke har det noe bra når du ikke har det bra så ta deg en paracet og gå og sov du
Kongeørna Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Siden du spør - jeg ville vært forsiktig med paracet. Det er altså påvist en sammenheng mellom bruk av paracet i svangerskapet og astma hos barn. Nå gjelder dette ikke etter bruk av en eller to paracet, riktignok. Legger ved en link! http://www.allergivi ten.no/index.asp?G=1539&ID=9696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå