Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye mulig gikk slimproppen sist onsdag, hadde en del rier etter dette og i helgen men det roet seg veldig ned på søndag da jeg bare hadde en :P men har etter dette kjent mye stikkinger i bekkenet og det kjennes til tider ut som babyen "presses" nedover, kan bli ubehagelig til tider... men det går fint :) har lit kynnere og hadde en ri i natt :P men dette er vel vanlig tror jeg :)

men noen som vet hva dette kan være? er førstegangs så henger ikke helt med på hva som er hva, og hva som skjer :) er 32 + 4 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35+5 i dag og har opplevd samme stikninger og nedpress i mange uker nå.

Var på kontroll i dag og får vite at det er nok hodet som presser seg lengre ned i bekkenet i tillegg til at hodet blir festet.

Jeg er annengangs,så det er ikke sikkert hodet fester seg før like før fødselen.

Med førstemann festet hodet seg ganske tidlig-rundt uke 32-33.tror jeg.

Så det er nok dette du opplever.

Skrevet

okey :) godt det er noen her med svar :) da satser jeg på at det er lillegutt som fester hodet sitt :) kan kjennes slik ut :)

gleder meg nå venter på time til vekstestimering da jeg var 3900 g og ble tatt med keisersnitt nesten tre uker før termin... så skal bli spennende og se hvor stor go gutten blir omtrent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...