solstråle- g09 og ?12 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 mye mulig gikk slimproppen sist onsdag, hadde en del rier etter dette og i helgen men det roet seg veldig ned på søndag da jeg bare hadde en men har etter dette kjent mye stikkinger i bekkenet og det kjennes til tider ut som babyen "presses" nedover, kan bli ubehagelig til tider... men det går fint har lit kynnere og hadde en ri i natt men dette er vel vanlig tror jeg men noen som vet hva dette kan være? er førstegangs så henger ikke helt med på hva som er hva, og hva som skjer er 32 + 4 i dag
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er 35+5 i dag og har opplevd samme stikninger og nedpress i mange uker nå. Var på kontroll i dag og får vite at det er nok hodet som presser seg lengre ned i bekkenet i tillegg til at hodet blir festet. Jeg er annengangs,så det er ikke sikkert hodet fester seg før like før fødselen. Med førstemann festet hodet seg ganske tidlig-rundt uke 32-33.tror jeg. Så det er nok dette du opplever.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 okey godt det er noen her med svar da satser jeg på at det er lillegutt som fester hodet sitt kan kjennes slik ut gleder meg nå venter på time til vekstestimering da jeg var 3900 g og ble tatt med keisersnitt nesten tre uker før termin... så skal bli spennende og se hvor stor go gutten blir omtrent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå