Gå til innhold

You can too??? Netcom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til et abonemang fra netcom som heter U can too eller noe i den stilen???

 

 

Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det ringte meg en fyr fra ucan2 og ville ha meg til å bytte... dum som jeg var sa jeg ja, men så gadd jeg ikke si opp bindinga så jeg angra ;) Haha

 

Men venninda mi og samboeren hennes har, og de er fornøyde

Skrevet

Ja det ringte nemlig en til meg også,men jeg hadde ikke tid til å snakke med han da.

 

Skal sjekke ut nettsiden nå som jeg fikk vite hvordan det skrives...he,he

Skrevet

Ja, vi (jeg, mannen og min mor) har hatt det, men var ikke fornøyde. Synes det ble dyrt. Nå har vi tele2 og er mye mer fornøyde :)

Skrevet

Jeg har tele2 nå, så da er det altså ingen grunn til å bytte.

 

Vet du hva som gjorde det dyrt??? Det er liksom alltid noe som kommer frem i etterkant av man har sagt ja til abonementet.

 

Hvilke av de to fra ucan2 hadde dere?

 

 

 

Skrevet

Jeg hadde det i tre år jeg og var veldig fornøyd i starten men så synst jeg bare det ble dyrere og dyrere! Nå har jeg skiftet til telenor friprat. Vet ikke helt om jeg er fornøyd med det enda.. Synst regningen var litt for høy der og;). Men ikke så høy som med u can2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...