Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 skal prøv å gjøre historen kort. 7 mnd gravid uten far. dette var denne fyren klar over, så det stod det ikke på. vi datet en del ganger, og endte til slutt med sex. han var ofte hos meg, vi snakket koste oss osv, og han var helt perfekt og sa så masse fine ting hele tiden, og var veldig opptatt av magen min også... men plutselig en morgen, for ei uke siden, så virket han rar da me sto opp...han ga meg et kyss og dro på jobb...etter dette har eg ikek hørt noe fra han..han skulle komme sist lørdag, men dukket aldri opp. er klar over at han er travel, og at han ike kan sende tekstmeldinger med den ødelagte telefnen, men han kan ringe. jeg har ringt han en gang på tirsdag, og en gang på onsdag. ellers ikke noe. han tok ikke telefonen og rongte heller ikke opp gijen da eg sendte meld om han kunne det når han fikk tid...så begynner å lure nå da... siste kvelden han var her var veldig fin...vi snakket og koste oss, tok en lang dusj ilag og spilte gitar...da me skulle legge oss var eg stuptrøtt, men han var ikke. eg ville ikek ha sex selv om han prøvde seg, og til slutt ga han opp, uten sure miner. men begynner å lure nå da.... utnyttet han meg bare? eller kan det være andre grunner? og kan eg ringe hna igjen? vi har uansett en avtale at han skal ta gravidbilder av meg snart, så må jo uansett få kontakt med han...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Høres ut som du har vært uheldig og truffet på en mann med fetisj for gravide. I så fall er han fornøyd når han har oppnått klimaks, desverre...
Agehya Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Kan det være at han har fått kalde føtter ang. det at du er gravid? Om du ikke har hatt noe kontakt med han, ville jeg kontaktet han snarest. Spør han rett ut hva som skjedde, det er den eneste måten å få svar på.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg svarte "ja" på spørsmålet i overskriften din uten å ha åpnet innlegget, jeg! ) Er så lei av å forsøke å forstå mannfolk. De er helt håpløse!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Uff ...har en kamerat som kan høres ut som denne typen..han er i tillegg veldig flink til å ta blider på hobbybasis..Håper ikke det er han du har snubblet over.Gitt opp å kjefte på han for det her og vi har mindre og mindre kontakt.. Håper det ordner seg for deg og du får en fin mann som du og barnet ditt fortjenner! klem
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 takk for svar=) han kompisen t deg anonyme lenger oppe, er det noe kjennetegn med denne typen så eg kan se om han er den samme? bør eg kontakte han og konfrontere han med dette? merker på hormonene mine at det er ikke noe kjekt å føle seg utnyttet=( har enda en singlett etter han her og som han har glemt....kanskje eg bare skal brenne den...hehe
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Au da. Han høres ut som en fyr med flere enn en kjæreste...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 ja e nok noe sånn...har drøvd å ringe han et par ganger i dag, men han tar ikke telefonen...eg hate menn...kor mange ganger kan en ringe før en virker desperat? vil egentlig ikke snakke så mye med han nå, men hadde vært greit med en forklaring... HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Hvor mange ganger man kan ringe før man virker desperat? Én! Slutt å ringe med en eneste gang, det håpet du har er å la være å ta kontakt, slik at han blir litt snytt og kontakter deg for å høre hvorfor du ikke er desperat etter ham. Synd men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå