Lovemelikeyoudo Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 jordmor sjekket åpningen i dag, var 1 cm. Før kontroll spurte hun om hun kunne tøye/strippe meg, hun sa ja. HUn sjekket meg slik de pleier å gjøre på sykehuset når en kommer på kontroll og skal føde....
Snuttemor Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Hvis du kjente at hun tøyet og "romsterte" litt rundt livmorhalsen så ble du nok strippet ja....
karamell mamma Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Hvis det var jævlig vondt, og hele armen hennes var inni deg... JA, da ble du stippet:)
MammanTilEmma❤ Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 jeg bel også strippet når jordmor sjekket åpning, var som om hun romsterte litt ekstra inni der..men var bare ubehagelig syntes jeg da, men ikke vondt!
♥2 små gull♥ Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ble strippet i dag. Fikk beskjed om å holde knyttnevene under ryggen så jeg fikk svai på ryggen/bekkenet, pluss at jeg skulle trekke bena mot meg og sprike så jeg holdt helene samlet på midten. Så puttet hun hele hånda inn og romsterte fælt inni der. Jeg syntes ikke det var vondt, bare ubehagelig. Hadde ikke gjort meg noe å gjøre det igjen...
Lovemelikeyoudo Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 tror ikke jeg ble strippet da nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå