Gå til innhold

HVA VILLE DERE GJORT!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet og da jeg kom på jobben i gårkveld,klar for nattevakt fikk jeg beskjed at vi hadde svineinfluensa på avdelingen :( :(

jeg jobbet ferdig vakta mi men hadde ikke lyst til å være der :( nå skal jeg på jobb i kveld også,er LIVREDD for å få denne influensa :( Hadde ikke brydd meg så mye hvis jeg ikke var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville definitivt holdt meg hjemme.

Skrevet

Jeg ville ringt legen min for å hørt hva hans eller hennes mening var om saken...

Skrevet

Jeg hadde vært hjemme, og så ville jeg hatt spørsmålstegn bak spørsmålene mine. :)

Skrevet

Tror vel du har krav på å få jobbet et annet sted, jobben skal i tilrettelegge arbeidet for gravide hvis det er fare for helsen.

Skrevet

Hadde holdt meg hjemme, ikke noe vits å friste skjebnen :)

Skrevet

Anbefalingen fra helsemyndighetene er at du ikke skal har direkte kontakt med pasienten, men du kan fint ha andre pasienter i avdelingen. Pasienten med svineinfluensa er jo på isolat og da blir ikke du smittet. Om det er "bare" svineinfluensapasienter på avdelingen, kan du bli omplassert til andre avdelinger, det kan iallefall vi bli. God vakt:)

Skrevet

jeg ville holdt meg hjemme om jeg var deg! tjener mer på det i lengden for du burde jo ikke bli syk!

har du er forståelsesfull arbeidsgiver så skjønner de det:) eller så ville jeg tatt det opp med legen, vet de skirver erklæring på at du ikke kan være i nærheten av svineinfluensaen.

Skrevet

Minste mann er syk så jeg har ringt jobben og skal være hjemme i natt. Pappan kunne selvfølgelig hatt ungen, men greit å kunne være hjemme.

uff det er noe dritt denne influensa.

Skrevet

Hold deg hjemme! det er ingen som takker deg for å gå på jobb... Hun ene skriver at du skal kunne gå på jobb, men ha andre pasienter. Men du vet jo ikke hvem som har smittet hvem! Og man kan smitte andre i 7 dager før man selv kjenner symptomene...så jeg ville helt klart holdt meg hjemme, ja. Med god samvittighet.

Skrevet

Hei.

Fikk du barn i 08 og er fra Røyken?

Kanskje bare en med samme nick som var her i 08 som jeg og noen andre hadde kontakt... Men spennende om det hadde vært deg.

Skrevet

Jeg ville som de fleste skriver her inne holdt meg hjemme. Og som en nevner her, går du på jobb og blir syk, er det ingen som takker deg for det.... Du har tross alt både deg selv og babyen og ta vare på...

Og som en annen nevner her inne, sjangsene for at du vet hve som kan ha smittet hvem er vel ikke så stor, og når det smitter i syv dager før utbrudd i tillegg, hadde jeg uten tvil holdt meg hjemme. :)

Lykke til. Håper du ikke er blitt smittet.

Skrevet

Jepp det er meg :)

så morsomt at du husket det :) traff vi hveradre noen gang??

Var på et treff i Asker og så noen i røyken :)

Skrevet

Har litt dårlig samvittighet å være hjemme fra jobb,men må jo tenke på flere en meg selv.

takk for mange svar jenter :) :)

Skrevet

Jeg fikk bare vært med på det første treffet men om du var der da det husker jeg ikke helt. Vi var på intermezzo i Asker/trekanten.

Jeg skal også ha nr 5 skjønner du så detvar litt morsomt det da. Når har du termin denne gangen da, jeg er vel som vanlig litt før deg som sist da...he he he.

Jeg har termin den 22 Februar 2010.

Skrevet

Det hadde jeg også da legen sykemeldte meg. men de på jobben sa bare slutt og tull, jobben er ikke alt. ungene dine er viktigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...