Gå til innhold

Brukerstyrt moderatortjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem egner seg?

Jeg nominerer mine favoritter.

Sjefsmegga

Dunder

Suglut

også et amerikansk uttak: Anna Anka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er et gamelt nick bak Anna Anka?

Skrevet

Ekstremt uenig i at Sug Lut bør slippe til i allefall, og forsåvidt Dunder også. Synes ikke det virker som om de er åpne for andres synspunkter i det hele tatt! Sjefsmegga vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Denne debatten syns jeg ikke bør gå! Her diskuterer brukere med nick og dette kan fort bli uthenging.

Skrevet

Jeg har tro på at Dunder og Sug lut vil la ytringsfriheten leve. De virker akademisk skolerte. Jeg mener at det ikke behøver å være et motsetningsforhold mellom å la andre ytre sine meninger samtidig som man argumenterer heftig for egne.

Skrevet

Luthien.. har du hørt om DEMOKRATI og dessuten har vi rett til å ytre oss om den personen som kanskje får se oss bak nickene.

Skrevet

Hvem er det som har åpnet denne debatten? Er dette et valg? Eller er det kun diskusjon av tilfeldige brukere her inne?

Skrevet

Klart det til en vis grad er et valg, Luthien1. Alle ting i livet er et valg. Hvis en med et nick vi ikke kan enesom blir modde vil mange slutte, det blir færre på forumet og mindre reklamepenger.

Skrevet

Skal det bli det her? Da melder jeg meg ut.

Skrevet

Tror ikke du forsto hva jeg mente. Kommer hovedinnlegget her fra noen med myndighet til å sette inn en moderator her, eller er det en vanlig bruker som har startet tråden?

Skrevet

Ja, det skal bli brukerstyrt moderering. Grunnen til det er at det er en kjent sak at kvinner jobber gratis for gleden av jobben og hjemmet mortensen har ingen intensjon om å bruke penger selv om de hover inn reklamepenger.

Skrevet

Her inne er det så mange slu kvinnfolk, så dette vil jeg ikke være med på iallefall.

Melder meg ut tvert dette skjer.

Skrevet

mamma_heksa, fordi du ikke er dum.

Hilen HI her og de to andre trådene du vet......

Skrevet

Ser for meg en overivrig bruker som ikke kan vente med å bli moederator for å sjekke hvem som skrev det eller det anonyme innlegget, og hvilket nick som står bak.

Takk for meg.

Skrevet

Om jeg forstod det rett så skal ikke bruker-moderatorene ha tilgang til informasjon om de forskjellige nickene. De skal kun kunne redigere bort innlegg som ikke er passende, og ellers gi beskjed videre om det er brukere som ikke ter seg som de bør.

At noen gidder å gjøre jobben gratis er for meg ubegripelig.

Skrevet

Hvorfor så keen på akademisk skolerte, anonym 15:42? Hva er galt med ei vaskekte husmor med bein i nesa og beina godt planta på jorda? Du tror man må være akademiker for å være moderator her inne? Hahahaha

Skrevet

dette høres ut som en vits, ja

Skrevet

lol, stemmer for suglut. Knakanes kjekt kvinnfolk.

Kanskje jeg er suglut.. kanskje ikke... kanskje....

Skrevet

Brukermoderatorene vil ikke få muligheten til å se nicket bak anonym-poster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...