Gå til innhold

Tung og lei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå gravid i uke 33+3 og syns det er uhorvelig slitsomt. Magen er som en gigantisk ballong, føler meg konstant stappmett samtidig som man er sulten, bena er hovne og ryggen er vond. Vil ikke at babyen skal komme for tidlig, men syns det er slitsomt å gå gravid. Og det føles enda værre når man vet man har "hele 7 uker" igjen.

Noen andre som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg veldig godt!

Nå har jeg kommet noen uker lenger enn du, men kjenner meg igjen..

Følte at 7 uker var en evighet, men når jeg ser tilbake nå synes jeg det gikk fort.

Skjønner at det kanskje ikke er så mye trøst, men håper du får tiden til å gå:)

Har du mulighet, så slapp av mye og ta ting i ditt tempo.

Snart er babyen din her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner godt hvordan du føler deg.

er 35uker på vei selv, føler meg opphovnet og tung hele tiden.

Føler meg som en vannballong i ansiktet, og den gravidgløden jeg hadde i sommer er visnet helt bort :/

Var hos jordmor i dag, så ble litt klaging. Ble i litt bedre humør da hun sa at jeg hadde jo bare 2-7uker igjen. Jeg satser på 2uker jeg :D

Men alt avhenger på hva legen sier når jeg skal på fødselssamtale i neste uke.

Bare å prøve å se positivt på det, at snart har vi en nydelig liten baby i armene våre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloe :)

Jeg går inni min 37 uke i dag!! Var hos legen i går..han sa at bebisn hadde begynt å feste seg...(virket ikke ut som han var sikker) Har aldri vert til jordmor,men jeg skal i neste uke..dette gelder jeg meg til...men samtidig føler jeg det er liksom litt sent nå :/

Føler meg tung, trøtt og litt lei her jeg sitter... Ikke får jeg gjort det jeg ønsker, så det går mye utover barnefaren for tiden:/

 

Lykke til med de siste ukene!! vi får oppdatere hverandre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke som så at siden jeg har hatt et slitsomt svangerskap, så kommer jeg til å gelede meg MYE mer over å få babyen:) Jeg gleder meg jo vanvittig mye til det lille nurket ligger i armene mine. Og derfor skal jeg alltids klare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...