Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Eller er de for små for den slags oppførsel? Jenta mi har begynt i ny barnehage for tre mnd siden. Det er to jenter der på samme alder, 4 år. Jenta mi kommer med kommentarer hjemme som at disse jentene dytter henne og klorer henne. De hadde sagt at hun hadde stygge klær osv. Vet ikke hvor mye av dette som stemmer. Når jeg henter min jente er disse jentene veldig "brautende". De overser oss når vi sier "ha det". En gang dyttet di jenta mi av en sykkel mens jeg så på. Skal snakke med ped leder i morgen, men er redd for å klage på andre barn. Vet jo ikke hvordan mitt barn oppfører seg sammen med dem.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det kan de.Er helt utrolig , men har sett barn helt ned i 2års alderen gjøre det. Ligger nok i vår natur,desverre. Hilsen bhg ansatt
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jepp, ikke uvanlig med slik oppførsel fra tidlig alder. Vi slet med spesielt en jente i bhg jeg jobbet i, vi fikk det til å fungere best ved at andre ble belønnet når hun ertet/mobbet. siste jeg hørte var ar hun var utvist fra skolen hun nå går på pga mobbing,
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, jeg husker at søstera mi var en skikkelig jævel i barnehagen. Hun fortalte meg at hun og noen andre jenter i bhg brukte å løpe fra den ene jenta der, fordi hun var mørkhudet. De var fæle til å hakke på henne, husker jeg. Heldigvis var de ansatte flinke til å plukke opp sånne ting, og fikk ordnet opp. Ta deg en prat med ped leder, det er bedre enn at det fortsetter.
*toppris* Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 er nok helt vanlig ja desverre.... her i bhg er de en gjeng på 4, inkludert min sønn... og der er det ene "lederen", han er eldre og de andre ser opp til han.... på omgang blir de to yngste fryst ut og plaget... desverre... min sønn er en av de to yngste... dette ble tatt opp i bhg og bhg har vært flinke til å passe på... fx så separerte de barna når det var ulike aktiviteter osv, når ting var på det værste... de fulgte også med de og "tok" de når det var noe... så nå er alt mye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå