Misti Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 *Den må være lett og ha full liggestilling og god på snø.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Teutonia Mistral har jeg vært kjempefornøyd med 2 ganger ) Det er jo en "stor" vogn og ikke noen smekker 3- hjuling, men i den klassen er den lett og praktisk. Og stor nok til at barnet kan ha den hele vognperioden. Jeg har hatt dem med 4 like store hjul, både med luftkanal og lufthjul - anbefaler absolutt lufthjulene.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Emmaljunga duo edge er kanskje ikke av de aller letteste, men den har full og lang liggestilling (kan brukes til 3 - 4-årsalder hvis ønskelig!) og er veldig god på snø. Anbefales!
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 emmaljunga city cross har jeg. Bare 13 kg med sportsdel, og 11 kg med babydelen. Var den letteste vogna av alle som både hadde bebydel, og sportsdel når jeg kjøpte. Har ikke prøvd den så mye på snø da, så det vet jeg ikke noe særlig om. Men kjempelett å løfte inn og ut av bil.
*smula* Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Simo! Både Duo og kombi har full liggestilling i sportsdelen.
Ranveig R Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Simo duo/sport. Full liggestilling? Ja. God på snø? Ja. Lett? Njai, kanskje ikkje. Men må legge til vann- og vindtett, romsleg, lun, stabil )
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 enig med ranveig r, som har så fin dialekt! jeg er kjempe fornøyd med min simovogn! Den er veldig god og stabil.. veier kanskje en del, men ikke så mye at det har vært noe problem. Og baggen er kjempe stor så dette er en vogn babyen kan sove i mange mnd..
millie+2klumper Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Sportsdelen på simo er ikke noe god ideheletatt. Altfor stor plass til ungen oppi der liksom. Gutten min skle liksom litt rundt oppi der.På Simo og de andre duo/kombi vognene er det fokusert mest på bag delen når de har laget vognen. Det er ikke en fullverdig sportsvogn. Da må du kjøpe en ren sportsvogn som du kan kjøpe bag til som "ekstrautstyr". Svære og tunge er de også. Simo har så gode fjæringer at bortover bakke er den veldig lett og god og trille. Men en lett vogn er d vel ikke. Og verre er den med emmaljunga edgen. Uff og huff.. Men dette var min mening:) Men full liggestilling det har disse vognene da:)
MammantilPatrick Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 emmaljunga city cross!!!!! Den er så utrolig lun,varm og god. Lillegutt stortrives i den. Den er lett, og god å trille.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Emmaljunga city cross!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå