Maba85 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 jeg har blitt strippet nå.. Hadde 2 cm åpning og på en skala fra 0-10 er jeg moden moden mellom 4 og 5. Noen som har erfaring med stripping? er så spent..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ble strippet da jeg gikk med førstemann, dette er 4,5 år siden. Så aner ikke/husker ikke om jeg hadde noen spes åpning, eller hvor moden jeg var. Men dette skjedde 4 dager over termin. Merket ikke noe mere til det den dagen, dagen etter jeg ble strippet gikk vannet. Men absolut ingen tegn til at fødselen skal starte, sjekk på sykehuset sendt hjem. Dagen etter der igjen blir jeg satt i gang.
Snuttemor Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jm tøyer litt rundt livmorhalsåpningen i håp om raskere igangsettelse av fødsel. Jeg ble strippet i går, men merker ingenting foreløpig.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Blir alle tilbudt stripping, eller må man spørre om det selv?
:)ettena:) Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 eg ble strippet med barn nr to og nr 3, da tok det to dager så begynnte riene med begge. venter nr fire nå og spurte jordmor om hun ville strippe meg i går 36+5(har født de tre andre 3 uker før termin)men hun ville vente til neste uke, da vil hun gjøre det da er eg 37+4. Håper det skjer noe før neste uke:) babyen er stor nok og klar og eg er lei. Lykke til alle sammen.
Snuttemor Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har aldri blitt strippet tidligere, men mine 2 første barn ble født 6 dager før termin begge 2. Da jeg var hos jordmor i går var det 2 dager til termin og hun tilbød seg å strippe meg. Tror liksom ikke det hadde falt meg inn å spørre sjøl.
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 jeg ble strippet med 1 mann og da startet fødslen dagen etterpå, denne gangen har jeg blitt strippet 2 ganger, men ingenting skjer, bare masse kynnere så i morgen skal jeg bli strippet for 3 gang og da håper jeg og ber til gud at det starter av seg selv, vil ikke bli satt i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå