Gå til innhold

April: hei,hei dere =)


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

her er jeg =)

 

er innom så å si hver dag å leser litt her,men jeg er elendig på å logge meg inn å skrive noe,så er vel på høy tid at jeg gjør det da... :)

 

Simen og jeg har akkurat (kom hjem 17sept) vært på behandlingsreise for eksemen hans, 1mnd på Gran Canaria, og han er fin i huden sin =)

 

Lillebror Sindre, er en kløpper med språk, teller til 20 på norsk, teller til 10 på engelsk, kan en del av alfabete og han er bare 2år, er så stolt over han,og er bleietør også =)

 

har skjed myenytt og mye ikke nytt.. hehe =)

 

Har jo endelig funnet ut av magetrøbble til Simen, han har noe som heter, fruktose malabsorpsjon, ja, han er veldig overfølsom for fruktose, altså frukt og slik,så lite av det her i gården nå ja.. fikk diagnosen i mars/april og vært nesten fruktose fri siden oktober i fjor,og vet dere hva??

JEG HAR EN NY GUTT!! =)

 

like plaget med ørene da, skal få nye dren nå 21 oktober, 4 gangen hans det, 2 gangen bare i år,han har så å si ikke hørsel på venstre øret,så er faktisk bare 3uker siden legen henviste oss til operasjon,noe som har gått fort fra helse norge sin siden.

 

eller homper og går dagene som vanlig..

 

var i skottland i sommer foresten, fikk treffe stortsett hele slekta mi,og de fikk møtt guttene, kjempemorro =) 10 dager med familie,good =)

 

Kos dere jenter =)

Er på FB om noen ikke har meg der,har noen her der,men bare å legg meg til omdere vil =) Kelly Gillies er navnet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susan og alle dere andre!

Fruktose var det, huh? Stakkar, det er vondt! Det er det han fra Madcom slet med og, forresten...

 

Her i huset er Kaia nylig blitt storesøster! Alisa er 11 dager gammel.

Kaia stortrives i bhg, og har dilla på tall og bokstaver. Løper rundt med notatbok og blyant og skriver og skriver. Regner også tidvis... Tegningen er kommet i gang - med solsikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,etter 2år med diare kom vi endelig til en lege som skjønte med en gang det ikke er snakk om noe melkeallergi eller noe i den duren... men rett og slett fruktose.

Måtte si til han på andre kontrollen vi var på, at jeg trodde han var litt gal som mente at simen ikke tålte frukt.. hehe,men joda..stemmer, han er en helt annen gutt nå som vi har redusert fruktse inntaket hans,og det er sååå godt =)

 

fikk litt motstridene svar på et brev fra seksjon for klinisk ernæring på sykehuset,og alle jeg har snakket med som sliter med dette sier og det ikke stemmer,så driver å ringer og ringer,men intet svar å få fra leger eller ernæringsfysiolog,men håper denne uka blir bedre,har jo vært høstferie så...

 

madcom?? jaha.. ante ikke at han hadde noe slikt.. hehe..

 

Gratulere så mye med lillesøster =) så arti =))

 

Simen er ikke så veldig interessert i å skrive enda, litt gla i å lære seg engelsk da,som er et pluss med tanke på slekta :D hehe, og lillebror er en racer på tall og bokstaver,så natt og dag de to =)

 

Flott at hun trives i bhg og slik,ingenting er bedre enn det =)

Vi har hatt en laaaang periode med bhg nekt fra Simen,men har løsnet opp nå,og en gutt er ikke der lengere,og mistenker at det var mye av grunn til nekt, for kom ofte hjem med store bitemerker og masse tull der,men bedre nå,og etter å ha vært i bhg på gran canaria så gledet han seg til å komme hjem i bhg,og det er lenge siden,siden jul har han nekta så har vært stevsomt,men håper det går seg til nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...