Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Var det mange som dukket opp og var det hyggelig?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det var koselig! Var 7 stykker som møtte opp
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Såpass ja, skulle nok ha vært der ja.... Var alle fra Nes?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Ja vi er alle sammen fra nes kommune Du får møte opp på neste treff da vettu.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Var dessverre på jobb, hva om vi tar en kveld på El Nero en gang senere?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Ja det kan vi vel ordne. Hmmm...men hvem er du?? Vi er begge anonyme nå jo....hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er en EKTE nesbu og stolt av det. Dvs. bygdedyret er funnet og drept. Jeg vil gjerne treffe noen av dere, men jobber på dagtid. Er dere dibbere, bimmere eller bammere? Forresten; kan ikke fatte at ikke elnero har fått en dib dame til å lese korrektur på menyene sine, lol.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Vi er vel 3 anonyme på denne tråden nå..... Jeg er Hi, men ikke jeg som foreslo å treffes på el nero.... Hvem er dere da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Avslørte dere nicket deres på treffet i dag?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Det var sikkert artig å treffes. Jeg traff en hel gjeng damer fra et nettsted jeg har holdt til på nylig, og vi fikk utdelt navneskilt med nicket vårt OG fornavnet vårt påskrevet, til å feste på jakken. Veldig rar følelse å se alle sammen sitt nick sammen med et ansikt. Hehe Jeg var ikke klar over at de gjorde det sånn når vi møttes, men det var jo greit å se hvem som var hvem. En morsom opplevelse, men jeg sa stille til hun jeg satt sammen med, som jeg kjenner veldig godt, at "akkurat nå er jeg kjempeglad for at jeg ikke har lagt ut en drøss med privat info om meg selv på XXXXXXX!" Man føler seg nemlig litt naken med nicket sitt på brystet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Lurer på om jeg vet hvem noen av dere er IRL...... Var du på treffet Eva og gutten din? Vet du er her inne....:-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har vært på 2 minitreff, og det var koselig. Med minitreff mener jeg at vi var veldig få som møttes. Artig å se hvem som er bak nicket. De var like koselige i virkeligheten som jeg trodde.
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Det gikk fint, bare søte og koselig jenter ;-) og mange nusselige babyer .. hehe, jeg er ikke fra Nes da, men jeg flytter til Nes om litt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå