1881 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Synes det er litt trist at hun ikke kom videre ja, hun har jo både talent og utstråling. Vil tro Peter Peters liker pupper, søte bimbo jenter som har en spenstig kropp, tror nok ikke han tenkte på at Elin har en fantastisk stemme. Helt utrolig at en dust som han alene skal bestemme hvem som skulle gå videre til finalen! Håper du får platekontrakt Elin, du er kjempeflink!
Guttemamman:-) Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Synes også hun fortjente å gå videre...Kurt Nilsen er vel et bevis på at man ikke trenger spenstig kropp for å gjøre det bra i en slik konkurranse. Heldigvis bryr ikke albumkjøperne seg om utseende slik som produsentene tydeligvis gjør!!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg syns det er veldig, veldig synd. Ei flott jente med en nydelig stemme. Hun hadde "noe" ved seg som jeg helt klart anser som x-factor. Skilte seg ut på en positiv måte. Håper virkelig hun får platekontrakt :-)
Tøysetipp Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Hun rører jo ved mange hjerter noe som er ganske unikt. Om de skulle avgrenset x-factor til kun de med et åpenbart vakkert ytre hadde det vært kun få som hadde hele 'pakka'. Det koster vel mindre å fikse på stemmen enn utseende.
Sjefsmegga Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Hun er helt fantastisk, noe eget og nytt. Mye mer spennende, nettopp pga hennes kombinasjon som synshemmed og sanger, de får gjerne forsterket de andre sansene, og denne jenta har et fantastisk instrument og en egen glød og personlighet i det hun formidler. Jeg heier på henne og håper hun kommer tilbake, men uansett tror og håper jeg at hun blir fanget opp og tatt vare på av en eller annen i musikkverden som kan hjelpe henne med å nå ut til alle oss som elsker god musikk og ekte stemmer.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes Peters dreit seg regelrett ut. Tror hun hadde vunnet hele greia. Frister ikke å se på det lenger, føler jeg, var jo hun jeg heiet på. Har hørt på sangene hennes på youtube om og om igjen, og blir like rørt hver gang..
Snuppa! Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Syns det er synd. men ikke overrasket da, han ville jo ikke at hun skulle være en av de 8 som gikk videre heller. Er overbevist om at hvis Mira eller jan Fedrik hadde fått hennes gruppe hadde hun komt videre.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Jan Fredrikk mener det samme, hun rører noe i hjerte hans, han mener hun burde gått videre, sto dagens vg.no Er også enig med at hun burde ha gått videre, Hun var en av mine favoritter, :-) Ønsker henne masse lykke til :-)
av og til anonym Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 er jo grupper på facebook dere kan bli medlem av
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes også hun skulle gått videre, hun har jo en kjempe stemme i forhold til par av de andre synes nå jeg.. men som det ble skrevet her.. JF likte ikke denne avgjørelsen hans.. og det er jeg helt enig i. Hadde hun stått med utringet topp og sett litt anneledes ut hadde hun garantert kommet videre.. hun har en sinnsyk stemme!!! Håper noen tar tak i henne og det hun står for å får henne frem.... det fortjener hun..
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 burde så absolutt ha gått videre. Jeg hadde absolutt kjøpt plata hennes. Nå er jeg gravid da, men begynte å gråte da jeg så på auditionen hennes. Var så utrolig vakkert.
Alba44 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg syns det er leit. Nydelig stemme har hun!!
Bimme Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er ikke gravid, og jeg begynte også å gråte av auditionen, ble så rørt!! Peters gjorde en STOR tabbe, jeg tror hun kunne vunnet! Hun som gikk videre istedet for henne, synes jeg bare var irriterende å se på!
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Stakkars hun som gikk videre som nr 4, håper ikke folk "straffer" henne ved å ikke stemme på henne. Hun og Elin var de to med mest særpreg i den gruppen. De andre var ok, men mye skrik og skrål. (vokalonani, sitat JFK) ;o)
The Bad Gal Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Tabbe av Peters, men han liker nok mest bare sånne gnåledamer med R'n'B-wannabe-stemme, kjedelige og uten personlighet, akkurat som han selv.
blåbæret Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Det var ufortjent, til og med Josef mente hun skulle gå videre!
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg syntes det var riktig avgjørelse. Hun er veldig talentfull, men jeg tror ikke X-Factor er hennes vei til suksess.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes hun burde gått videre, men jeg synes samtidlig at stemmen hennes trenger å trenes opp mer. Jeg kan høre at hun har mye å gå på. Den sprekker nesten litt på høye toner. Hun synger pent, det er ikke det. Jeg liker henne veldig godt. Men hun har fremdeles en lang vei å gå stemmemessig, for den kan forbedres. Det er iallefall min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå