Gå til innhold

Noen som har emmaljunga city jet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:) og jepp, veldig fornøyd:) Har den med citybag, og bruker den nå til barn nr to:)

Skrevet

fornøyd med sportsdelen og? sitter de godt?

Skrevet

Vi har city jet fra 2007, den er kjempegod, stor bag til de små og stor sete til de større. Seten ligge ikke flat, men vipper i tre stillinger, så kanskje ikke den allerbeste hvis den skal brukes som vogn til masser av ute soving. Men barna sover altså godt i den når man er ute på tur osv. Den er veldig god og trille, forhjulene svinger og for meg er det en stor pluss. Vognen er lett, stor men kompakt, veldig praktisk i byen, god på dårlige veier, svinger rundt lett. Jeg har vært veldig fornøyd, og bruker den nå til nr to.

Skrevet

Kjempefornøyd, de sitter veldig godt. Jeg synes den egner seg ypperlig til soving, har brukt den som sovevogn både hjemme og i bhg. Det er ikke bare ryggen som legges bak, hele sittedelen bikkes bakover når du legger den ned, så vår pode har sovet kjempegodt i den!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...