Gå til innhold

Nå ble jeg bekymret-trenger synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk rund og bærte på min lille som er 5.5 mnd. Hun holder hodet ganske støtt mens så plutselig slenger hun hodet bakover.Det kom langt bak før jeg tok og støttet det tilbake.Hun begynte å skrike,dette så vondt ut. Gråt et minutt eller noe sånt og sluttet. Etter det var hun fornøyd,smilte og lekte. Jeg ble redd med an gang at hun kunne ha fått en skade i hode/nakken.Men i og med at hun sluttet og gråte fort og var fornøyd etterpå så tenker jeg at det kanskje ikke var nødvendig å ringe eller dra til lege. Hun holder hodet nå som vanlig. Klarrer ikke å slutte å tenke på det. Ble veldig skremt av avisoppslaget for ikke så lenge siden der en pappa mistet barnet i gulvet.uff....'

Hva synes dere damer, noe grunn til å dra til legevakten med dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis gikk det helt fint med tulla di, de tåler en støt. Saken hvor pappan mista sin lille i gulvet endte vel ille fordi det tok lang tid før det ble opplyst om fallet. dersom du blir roligere av å ringe legevakta kan du jo gjøre det. eller om du ringer hs- de har vel fortsatt åpnet.

Skrevet

Hvis du er i tvil så ring å snakk med de, det skader ikke å ta en tlf.

Mener de at du burde komme så sier de i fra. Men det kan jo hende at hun ble skremt selv og derav at hun begynte å gråte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...