Axie Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei Jeg har hatt mye smerter i magen det siste døgnet. Det begynte i går kveld (etter iherdig avktivitet på oppussingsfronten - opp og ned på stige o.l.). Smertene kjennes ut som om jeg har ekstremt kraftig diare/ matforgiftning og jeg ble nokså kvalm fordi det var så vondt. La meg selv i fosterstilling og da ble det tålererbart etter ca 1 time. Går greit etter det, men magen murrer litt og er litt øm både her og der. Babyen er det masse liv i, ekstra mye når smertene var som verst. Jeg er i uke 31. Kan dette her være det som er kjent som kynnere? Takk for alle svar :-)
Mummimamma 09+12 Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke sånn mine kynnere er. Magen blir hard og det klemmer ekstra på blæra og ned i bekkenet. Tror jeg ville ringt føden og hørt. Diarè og kvalme kommer ofte før fødselen settes i gang (har jeg fått med meg av det her forumet..). Sikkert greit å få en sjekk dersom det er noe på gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå