Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ylva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke spesielt

Ser for meg en rødhåra gammel dame.

Skrevet

Jeg liker det, særlig fordi jeg kjenner ei nydelig jente som heter det. Ikke vanligste navnet, men det har både styrke og feminitet i seg.

Skrevet

Får litt goth-assosiasjoner til det navnet. Ser for meg ei pierca dame med tattiser over alt og shava hode. Hadde ikke brukt det.

Skrevet

Kjempeflott navn, men så har jeg også en venninde som heter det:-)

Skrevet

Hadde jeg fått jente er Ylva et av de navnene jeg kunne tenkt meg!

Kjempefint!

Skrevet

Jeg synes både Ylva og Vilja er nydelige navn:0)

Skrevet

Kjempefint navn som man hører altfor sjeldent..

 

Skrevet

Klarer bare assosiere det med hun godt voksne dama som brukte å introdusere softpornofilmer på tv1000 i "gamledager", hun het Ylva...

Skrevet

Ylva er ett gammelt norrønt navn og norskt. Synes det er ett utrolig fint navn, kunne godt ha brukt det på mine jenter, men søstra mi kom meg i forkjøpet ;-) Dette er forrsten ett navn som vi kommer til å se mer av, jeg kjenner tre små på under året som har nettopp dette navnet.

Skrevet

Det er kjempe flott! Den minner meg om Arn bøkene og jeg liker de kjempe godt. Ingrid Ylva var jo også en rimlig kul dame da... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...