Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Liker det ikke spesielt Ser for meg en rødhåra gammel dame.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker det, særlig fordi jeg kjenner ei nydelig jente som heter det. Ikke vanligste navnet, men det har både styrke og feminitet i seg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Får litt goth-assosiasjoner til det navnet. Ser for meg ei pierca dame med tattiser over alt og shava hode. Hadde ikke brukt det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Kjempeflott navn, men så har jeg også en venninde som heter det:-)
Bøtteknott Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Hadde jeg fått jente er Ylva et av de navnene jeg kunne tenkt meg! Kjempefint!
Tigerpote Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes både Ylva og Vilja er nydelige navn:0)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Kjempefint navn som man hører altfor sjeldent..
The Bad Gal Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Klarer bare assosiere det med hun godt voksne dama som brukte å introdusere softpornofilmer på tv1000 i "gamledager", hun het Ylva...
LivetErEnLek Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Ylva er ett gammelt norrønt navn og norskt. Synes det er ett utrolig fint navn, kunne godt ha brukt det på mine jenter, men søstra mi kom meg i forkjøpet ;-) Dette er forrsten ett navn som vi kommer til å se mer av, jeg kjenner tre små på under året som har nettopp dette navnet.
Luthien1 Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Det er kjempe flott! Den minner meg om Arn bøkene og jeg liker de kjempe godt. Ingrid Ylva var jo også en rimlig kul dame da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå