StorkeMammaen Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Kjøttpudding.. Litt utsikker på tilbehøret enda.. Skal nok lese denne tråden for inspirasjon
Hera Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 I dag blir det hjemmelagede kjøttkaker i brun saus, kålstuning og poteter + tyttebærsyltetøy:0)
Knotten & lille persille Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Gryterett med ris, salat og hvitløksbaguetter. Kjedelig og raskt.
Mammaen til Isak Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg aner rett og slett ikke, så håper på inspirasjon herifra! I morra skal vi ha reker og jeg har gleda meg hele uka ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Vi slipper å lage mat, SFO inviterer til foreldre-middag:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Steke bacon, ha paprika, bacon, potet, gulrot, sjampingjong, hvitløk og.... olje? Fløte? - et eller annet... i ovnen med ost på toppen og hvitløksbaguetter ved siden av. Sop-i-hop-middag )
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Mitt tantebarn kommer på besøk i dag, og hun avgjorde valget. Hun bestilte fløyelsgrøt ( smørrgrøt ) Så da blir det kyllingwok i morgen :-)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 I dag blir det noe så kjedelig som fiskegrateng med makaroni og grønnsaker til. I går hadde vi madagaskar gryte med hvitløksbaguett til.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Mamma lager til oss idag:-p
Augustspire<3 Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 I dag blir det kalkunfilet, fløtegratinerte poteter og grønsaker... jentene skal få ris til...
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 De to eldste skal spise hos naboen, så her blir det ertesuppe av grønne, frosne erter og brød med oliventapanade/fetaost. Vi får se hvordan amminga blir etterpå
mamma >to gull Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Fiskeboller med poteter, gulrøtter og bacon:-)
sasser Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Idag blir det Shepards Pie Deilig høstmat og veldig enkelt å lage
Lille tripsi Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Hjemmelaget potetmos, karbonader, grønnsaker og stekt løk.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 svinekoteletter,poteter,grønnsaker og skysaus:)Nam!!
Kyosanim Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Kokte poteter, fiskekaker i brun saus, broccoli og gulrøtter
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Fransk fiskegrateng med fullkorns makaroni til og grønnsaker.
Helverine Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Her blir det ferske karbonader fra Meny på brød med løk og grønnsaker til I helgen blir det noe litt mer avansert.....
Alba44 Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 Fylte terteskjell til forrett. Stekt laks med div. grønnsaker til.
solita 06 Skrevet 8. oktober 2009 #21 Skrevet 8. oktober 2009 Her ble det marinerte laksefileter, naturris, parisienne fiskesaus og brokkoli. Ovnsbakte epler m rosin, kanel og knust kjeks til dessert.
Canari Skrevet 8. oktober 2009 #22 Skrevet 8. oktober 2009 fiskepinner, ris, broccoli og litt sterk saus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå