Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste månedene fått veldig tørr hodebunn, særlig i hårfestet mot pannen.

Har tørt krøllete hår og det farges med jevne mellomrom, så det er vel kanskje ikke så rart.

Har hatt det innimellom før også, men har da blitt borte med noen hårvasker med mannens head and shoulder shampo. Nå ser den ikke ut til å virke på meg mer.

Har dere tips? Både frisørshampo, men gjerne også butikkshampo, som jeg kan bruke til jeg kommer meg innom frisør.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv H&S-shampoo og balsam som heter mild care.. Den fungerer på meg iallefall. Spesielt hvis det klør litt i tillegg der det blir tørt. Balsamen bruker du både i håret og hodebunnen. Og unngå å bruke hårspray..:)

Skrevet

Det finnes mange godt på frisørsalonger. De på butikken er som regel veldig utvannet.

Jeg ville faktisk ha tatt turen til apoteket og kjøpt en sjampo for tørr hodebunn..

Skrevet

Det er årstiden som gjør at det er ille nå. De aller fleste av oss blir tørrere nå i overgangen til vinteren, samme er det jo med huden også. Bruk sjampo uten parfyme og fargestoffer. Sensitive sjampo! Og det viktigste er å bruke hårkur i hodebunnen. Smør i og la virke så lenge du gidder. Par ganger i uka :-)

Skal love deg du vil merke forskjell....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...