♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Tenkte å dra til legen, men ikke i dag så jeg spør her. Masse sånne nupper i panne og neserot. Ser litt plagsomt ut, men ikke sikkert det er det da. Og en del i kinnene også, men der litt annerledes. Litt større områder liksom.. De sa på sjukhuset at det var nyfødt-utslett/melkeutslett og at de også kan få det om mor spiser for mye sjokolade he he. Men jeg spiser ikke SÅÅ mye. er det noe jeg bør holde meg unna?
2 små og en undulat Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Det høres veldig uskyldig ut. Så lenge han ikke virker plaget av det, ville jeg ha ventet til neste kontroll på HS, eller at du tar en tur på HS i morgen. De har ofte bedre greie på slikt enn legen;)
2 små og en undulat Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Helsesoster-Ebba/Er-noe-galt/kviser/ Er det sånn du tenker på?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Minsten min hadde noe som legen kalt hormonutslett som hun sannsynligvis fikk fordi jeg ammet. Det gikk bort da hun var ca 4 mnd, men før det så hun ganske ille ut. Men det var ikke farlig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Om det ER melkeutslett så er det forholdsvis vanlig. Tuppa hadde det ikke men plutt har hatt til dels mye. Både plutten min og venninnes plutt hadde endel, så eskalerte det rundt 6 ukers alder før det roet seg ned og forsvant innen de var 9 uker eller så. Ikke merka forskjell på hva vi har spist og ikke - det er vel hormonelt betinget, er det ikke?
Bøtteknott Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Knotten min hadde oågs masse utslett på panna og senere også hele ansiktet og halsen. Røde prikker som ser ut som kviser. Tror det er ganske vanlig. Noen kaller det melkeutslett. Andre kaller det varmeutslett. Så noen får også utslett hvis de er for varme.. Men spør på helsestasjonen i morgen, så får du helt sikkert svar.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2009 takk =) mulig han er blitt holdt litt for varm faktusk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå