Gå til innhold

Noen i Bergen med City Cross (emmaljunga)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere har ordnet dere med et godt regntrekk. Det grå som følger med holder jo ikke dette været i Bergen hehe. Er på utkikk etter et sånt solig i klart plast som kan lukkes helt, for gutten min på 1 1/2 år stikker jo bare hode ut i regnet hele tiden og blir søkkvåt.

Anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke slik vogn fordi min sønn er aaaaaalt for stor til vogn nå hehe, men da han var liten og satt i vogn fikk ikke jeg helt trekk til vogn og vi bodde i Bergen og jeg kjenner godt til problemet for å si det slik hehe

Jeg løste det med å utstyre gutten med et mykt og godt regntøy i stedet. På den måten kunne han se ut av vognen det han maktet uten å bli gjennomvåt og jeg slapp og lete meg ihjel etter et trekk til vognen :P I tillegg fikk jeg jo brukt regntøyet mye ellers når han var på lekeplassen osv :P

Mener å huske jeg utstyrte han med regntøy alt fra han var rundt året fordi han var så nyskjerrig og skulle se ut av vognen hele tiden :P Husker jeg ikke helt feil kjøpte jeg det første regntøyet på Cubus, det var mykt og godt og han trivdes fint med å ha det på :)

Skrevet

Et lite tips er å se om du får tak i sydvest til barnet. Da slipper de at de snur hodet inni hetta og har fritt syn hele veien. Mine liker ikke hette, siden den som regel kommer foran ansiktet når de snur seg til siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...