Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Bahhh.. Jeg bruker internett explorer, og jeg kommer ikke inn på en eneste side utenom bim! :s Åpner jeg en ny side så kommer det opp at siden er tom, eller at den ikke finner server. Går jeg på en link her inne, for eksempel dinbaby, så skjer det samme. Istad kunne jeg være på sol, men alle bildene var et rødt kryss. Facebook kommer jeg ikke inn på. Og om jeg kommer inn så er innloggingsfeltet vekk. Har i tillegg opera som nettleser, og der kommer jeg inn hvor jeg vil, men alle bildene er vekk liksom. Har java som er oppdatert. Noen som vet hva dette er? Arg, dataen er over 2år gammel, så er ikke mer garanti tror jeg. og jeg har virkelig ikke råd til ny nå.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke dataen det er noe galt med, men internettet av en eller annen grunn. Har dataen vært slik lenge? Ville ha kjørt virussjekk for sikkerhetsskyld, finner ikke den noe la internett være av en stund. Fungerer ikke dette heller, ville jeg ha slettet explorer, for så å legge den inn på nytt. Jeg er ingen dataekspert, men det er isåfall dette jeg ville ha gjort... lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Dataen min har fusket i 2år, og alltid vært dårlig.. Den har vært på rep 4ganger, sist gang endret de hovedkort, og div ting som jeg ikke har peiling på.. Kan lite om data egentllig. Mulig det er internett. Er fiber, med en ny trådløs router. Hmmm.. Skal kjøre virussjekk. og skru av nettet. Takk, det trenger jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå