Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 hvor lurt er det å gi en autist en hammer å leke med? han er ute alene og leker.... Denne ungen g\har tidligere knust bilruter osv..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det heter ikke autist, det heter person/ barn/ gutt/ jente/ dame/ mann etc MED autisme. Autisme eller ikke så er det vel ikke lurt å gi en UNGE en hammer å leke med?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 ehh svaret ditt ligger vel egentlig i spørsmålet ditt vel?? har tidligere knust osv.. jeg ville uansett ikke gitt en hammer til et lite barn, da er det fare for det ender opp på legevakta.. det er lov å bruke hode noen ganger å...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 er ikke mitt barn... en unge i gata her. foreldrene følger aldri med på ungene sine.. og gi de en hammer er vel ikke ett sjakktrekk nei! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå