Gå til innhold

SEX????

ida87_thea_andrine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+4 idag og siden jeg ble gravid har det ikke akkurat blitt så veldig mye sex at det gjør noe.....

Jeg har ikke lyst på sex eller så er jeg for trøtt eller for kvalm osv....

Noen flere som har/hatt det sånn?? får så utrolig dårlig samvittighet ovenfor gubben... før vi ble gravid så kunne vi ha sex opp til 5-6 ganger i uken, men nå er det liksom ikke noe i det hele tatt!!

Jeg kan jo ikke ha sex fordi jeg syntes synd på han?? da bør vel han heller bruken frøken høyere?? hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke det jeg heller. Har blitt særdeles lite etter at graviditeten var i boks, for å si det sånn... Har dårlig samvittighet jeg og, men her ser det ut som om mannen min har like lite lyst som meg.. Han er redd for at jeg skal få vondt, og sier han forventer ikke noe særlig action om dagen.. Det tar jo presset av meg, men jeg tenker på det likevel.. Er jo koselig å være så nær noen innimellom.. Men, maser ikke han, skal ikke jeg mase heller..

Skrevet

Noen får økt lyst. Andre, som oss, merkbart mindre lyst. Her er det lite action i alle kanaler, og både jeg og Mannen håper strengt tatt at sexlysten min kicker inn en eller annen gang :)

Har også litt dårlig samvittighet, men her blir det null sex med mindre jeg har lyst selv.

Skrevet

Det var litt godt å høre=) altså at det ikke bare var meg som hadde det sånn=) hehe

Ja, da er jo du heldig som har en mann som ikke maser.... her er det litt motsatt, eller han maser når han har lyst og jeg føler at det er nesten hver dag.... det er sikkert ikke hver dag, men jeg legger merke til alle gangene han har lyst siden jeg ikke har lyst og blir egentlig litt oppgitt på han som har lyst... hvis du skjønner....

ikke lett...

tror jeg skal snakke med han...

Skrevet

Samme her... Jeg er så hoven nedentil, og får masse sviing etter sex, så det er rett og slett ikke verdt det... Den dårlige samvittigheten du forteller om hadde jeg til og begynne med og, men etter jeg fikk snakket med samboeren om det, ble det mye lettere... Jeg er ikke spesielt glad i å være gravid - synes det er alt for mange plager - og orker ikke i tillegg å ha sex bare for å gjøre han en "tjeneste"... Synes selvfølgelig at det er litt trist at all lysten er borte - man mister liksom litt nærhet av det.

Skrevet

Nei, å ha sex for enn "tjeneste" blir rart for meg i alle fall. Det er jo noe vi gjør sammen når vi begge liker det :) Vi har snakket om dette, men vi savner jo både nærheten og selve nytelsen begge to.

Ellers er det visst vanlig dette m/ svie og sånt fordi slimhinnene blir tørre (som virker rart all den tid jeg aldri har hatt så mye utflod!). Skal kjøpe litt glidemiddel på apoteket til å ha hendig hvis lysten skulle komme over meg.

Ellers "hyggelig" å høre om andre som ikke er spesielt glad i å være gravid. Jeg føler at jeg biter tennene sammen og kjemper meg gjennom det, har masse plager i varierende grad og er søkke lei. Her har du en dame som kommer til å bli glad når babyen er født i alle fall!

Skrevet

Jeg syns det er deilig å være gravid, MEN sexlysten er helt fraværende... Den har dukket litt opp nå i det siste, men det blir liksom ikke noe action med oss ;-) Og jeg tror mannen min er litt redd det skal skade også (selv om vi vet det er ok å ha sex). Savner det på en måte, men vi er heldigvis fysiske på alle andre måter. Koser, kysser, kliner, gir massasje - jeg får vel dekket mitt behov sånn!

Skrevet

SEX???? Ja takk!;) Har mer lyst enn før og nyter det til det fulle faktisk! Blir mest i helgene da, når vi har mer energi til overs!;)

Skrevet

i stede forsx kan man jo hjelpe han litt me å ordne d på andre måter..?! ;) mange setter jo pris på d å...

Skrevet

Hei=)

Takk for at det er så mange som har svart!!! Jeg pratet med han igår og han sa at det ikke gjorde noe og at han forsto meg, men om det er det han virkelig mener, det vet jeg ikke, men må jo stole på det.

Ja, jeg har sagt at jeg kan hjelpe han med det... men da vil han vente på meg... han er jo så søt også da vettu=)

Men jeg håper det tar seg litt opp etter som ukene går.....

huff, ikke lett....

Skrevet

Her i gården blir det også veeeldig lite sex! jeg er 25 uker på vei,og har kun hatt sex 1 gang etter vi fant ut jeg var gravid! Vi fikk beskjed om å ikke ha sex di 3 første mnd siden vi har hatt komplikasjoner før ang graviditet! så når vi endelig skulle prøve igjen etter 3 mnd,så blødde jeg litt(noen som kan være normalt),men da ble begge så skremt at vi tørr ikke ha sex! dessuten er sexlysten min totalt borte..helt merkelig!

Godt alle ikke er like sier jeg! Noen får mer lyst,noen mindre..alt er normalt;)

Skrevet

Jeg hadde ikke den store sexlysten de 12 første ukene jeg heller. Men nå har det snudd helt om! Heldigvis eller dessverre, jeg vet ikke helt :o)

16+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...