Gå til innhold

julegaveønsker til den lille? (samme som aug.klubben 09)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så vanskelig, gutten min har jo igrunnen alt... har også klær etter storebror... så tips??

hva skal dere ha på ønskelisten til den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig det der, spesielt for dere som har søsken de kan arve etter. Men jeg har tenkt å ha Stonz sko på listen til jenta vår. De virker veldig bra.

Det er vel alt jeg har på listen så langt...:)

Skrevet

Kanskje litt annerledes siden jeg har jente, men vi ønsker oss smykke til vesla. Gullhjerte eller no.

Dessuten hadde de fått noen fine ulldresser til innebruk fra lille lam i deilig merino-ull. Fant de i en butikk, hadde dem ikke på nettet dessverre. Kan jo være gøy med noen nye plagg til mini?

Ellers går det ann å ønske seg bøker. Klassikere av Torbjørn Egner, Annekat Vestli og Astrid Lindgren, eller en fin sangbok. Barnecder kan også være fint å ha.

Ja det er det jeg kommer på i farta som vi ønsker oss :o)

Skrevet

Nøstebarn sine sparkebukser er fantastiske, jenta mi bruker ikke annet når det er kaldt, ligger mye på gulvet når de blir litt større og da er det deilig med god ull. Ellers er penger på en konto fint når de blir større. Gyngehest, mine første fem år, bok.

Skrevet

Mini min er 11 mnd på lille julaften :)

Vi skal ønske oss;

-Sånn gåvogn..

-Litt klær, mye av det hun har er for lite! Spesielt ullklær tror jeg at vi skal ønske oss.

- Uteklær, og kanskje sko. Regner med hun kan gå iløpet av vinteren.

- Mer "utfordrende" leker. Dvs kanskje sånne klosser som skal stikkes oppi en boks, og sånne type leker

- Bøker.

- En liten trille, kanskje :)

Ellers har hun mye ting, og vi har liten leilighet!

Skrevet

bøker

barne cder

leker

klær

sko

smykker

penger på konto

sengesett

dyne en str større enn det man bruker

3 hjuls sykkel

cd spiller

Skrevet

Bøker, bøker, bøker, Duplo, deler til Brio-tog, akebrett og trehjulsykkel.

Skrevet

Gavekort på sko?Saueskinn?Eller penger til sparebøssa?

Skrevet

Jenta mi har bursdag i begynnelsen av desember - ønskelista "må" være lang hos oss:)

Siden hun begynner i barnehage i januar, så har vi ønsket oss masse ulltøy og andre ting hun trenger til barnehagestart (tøftler, luer, votter osv).

Vi kjøper utedress til bursdag og vintersko til jul + noe småtteri:)

Synes det er veldig kjekt å ønske seg sånne ting man trenger, om ikke nå så senere:)

Det blir endel gaver, og hun trenger ikke 25 nye dyre leker i en sleng!!

Hva med gyngehest, trehjulssykkel, akebrett, dukkehus, togbane, vårdress, gavekort på joggesko til neste sommer osv osv.

De fleste synes jo det er hyggelig å gi noe som vil bli brukt, selv om det blir 1/2 år til:)

Ellers ønsker vi oss barnebøker av Torbjørn Egner, Anne Cath Vestly, Astrid Lindgren, eventyrbøker, sangbøker osv.

Hva med møbler til barnerommet? Små bord og stoler, lekekjøkken med utstyr, bilder med barnemotiv, lekekasser osv?

Eller rett og slett penger på konto? :)

Skrevet

Hva med noe å ha på soverommet til den lille? En lampe, bilder, en liten kommode, leketøyskasse, --?

Jeg har allerede en liste i hodet mitt- kjøper faktisk inn mindre av ting og tang sjøl nå før jul og ønsker det heller i gave. For da får folk gi noe de vet han trenger, og alle blir fornøyde:) Ja, ting han virkelig trenger nå kjøper vi selvsagt...:) Gjelder både klær og andre ting.. vokser jo fort så er jo greit å ikke handle klær han trenger om 4-5 mnd men heller ønske klær i den str.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...