Gå til innhold

Tusen takk mannen min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld satt jeg i senga å ammet vårt 2 uker gammelt barn da mannen min helt forskrekket tok på låret mitt og brøt ut, å herregud for noe utslett! Jeg kikket stygt på han og knurra, DET ER CELLULITTER! Fikk ett flir tilbake. Om 4 uker begynner hardtreninga ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke takk mannen for noe du kun kan takke deg selv for.

Skrevet

Haha, dem kan noen gang være tankeløse.. :P Men mulig han ikke vet hvordan celluitter ser ut.. Og ikke tenkte seg om, er lett å gjøre det..

Kan fortelle deg om når jeg gjorde noe lignende Haha, stakkars mannen min sier jeg bare... :P Jeg var nok en smule tankeløs. Han har nemlig strekmerker på armene, etter vektoppgang og trening. (bygger muskler) Og på siden. Jeg driver å smører min mage med strekkkerke krem for å forebygge nye, og for at de gamle (kremt nye) skal bli mindre røde, og tar plutselig en haug med han og.. Og sier: Du trengte litt du og.. :P Tenkte meg ikke om, men han ble skikkelig fornærmet.. :P han tok det som at jeg ville at de skulle gå vekk og var stygge.. haha..

Skrevet

5-åringen min utbrøt i går kveld "Du er tykk, du, mamma"... Hehe, takk han også. Men om ingen sier det, blir det ikke mindre sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...