Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Igår kveld satt jeg i senga å ammet vårt 2 uker gammelt barn da mannen min helt forskrekket tok på låret mitt og brøt ut, å herregud for noe utslett! Jeg kikket stygt på han og knurra, DET ER CELLULITTER! Fikk ett flir tilbake. Om 4 uker begynner hardtreninga ja.
Patetica fåkksi Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ikke takk mannen for noe du kun kan takke deg selv for.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Haha, dem kan noen gang være tankeløse.. Men mulig han ikke vet hvordan celluitter ser ut.. Og ikke tenkte seg om, er lett å gjøre det.. Kan fortelle deg om når jeg gjorde noe lignende Haha, stakkars mannen min sier jeg bare... Jeg var nok en smule tankeløs. Han har nemlig strekmerker på armene, etter vektoppgang og trening. (bygger muskler) Og på siden. Jeg driver å smører min mage med strekkkerke krem for å forebygge nye, og for at de gamle (kremt nye) skal bli mindre røde, og tar plutselig en haug med han og.. Og sier: Du trengte litt du og.. Tenkte meg ikke om, men han ble skikkelig fornærmet.. han tok det som at jeg ville at de skulle gå vekk og var stygge.. haha..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 5-åringen min utbrøt i går kveld "Du er tykk, du, mamma"... Hehe, takk han også. Men om ingen sier det, blir det ikke mindre sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå