Gå til innhold

Sterke smerter i korsryggen


Trampe82

Anbefalte innlegg

Hei jenter. idag satt jeg i bilen og kjøre så fikk jeg mer og mer vondt i korsryggen, det murret hele tiden men så kom det tak.. litt vondt i magen ,men mest bak. men så sluttet det etter frem og tilbake i en halv time. har ikke merket noe siden, men mye liv i magen..

 

hadde håpet at NÅ skjer det... sist gang fikk jeg ikke vondt i ryggen, kun magen når det startet...

 

noen som har erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg har også vondt i ryggen, men i dag har jeg hatt mer sånn murring og annet vondt, det hadde jeg på forrige svang på kveldene de to siste ukene før fødsel, hat ikke termin før den 31 men håper å komme i veien snart,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også begynt å kjenne litt murring og mere kynnere.

håper bare det er modning så jeg ikke går så mye overtid.

begynner å bli klar snart nå :)

 

er foresten fødeklar, men det er alle her inne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smertene i ryggen har jeg fremdeles og jeg har mere kynnere og nedpress.. men det kan jo enda gå 14 dager før det skjer noe har jeg hørt.. har termin om 7 dager idag- og fødte i 2007 på termin. men jeg veldig veldig klar for å få ut lille gutten våres nå... drikker bringebær te så det holder.. hehe

har oxo satt litt nåler og tatt soneterapi på bena for å stimulere litt.. tvi tvi jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg hadde også kraftlige korsryggsmerter siste jeg fødte i 2008.

 

I forkant av fødselsen hadde jeg også det du beskrev du opplevde da du var ute og kjørte. Dette var noen dager i forveien. Det viste seg jeg da faktisk hadde åpnet meg litt. Kanskje det er det som skjer? Hadde åpning på 1.5 tre dager før fødsel.

 

Under selve fødselen var all smerte i korsryggen.

 

Jeg har nå termin 25.oktober og kjenner det begynner litt på samme måte så kanskje det blir likt denne gangen også.

 

Lykke til. Håper vi begge slipper å vente så mye lenger.

 

Tvi, tvi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Elivib

 

Her har det ikke hendt noe fødsel enda, venter og venter.. utrolig mye liv i magen selvom det er trangt. masse kynnere men ikke noe annet.. har termin 21, og ser ut som han ikke vil ut før.. hadde håpet det skulle skje i helgen men nei da.. har mye smerter i mellomgulvet som plager meg veldig, så det hadde vært fint å bli ferdig nå og få han i mine armer..

tvi tvi til deg oxo, håper din lille kommer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...