Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Babyen (4 mnd) lå og sov i vognen mens toåringen satt og spiste, så jeg gikk en tur på do. Da var 2-åringen borte og hang etter håndtaket på vognen så den veltet, med håndtaket ned i golvet... Babyen stupte jo selvfølgelig fremover, men landet utrolig nok på magen med armene over håndtaket... Når jeg kom inn hadde hun ihvertfall hodet over golvet, og gråt litt men ikke noe hysterisk... Toåringen var jo helt fra seg da, var selvfølgelig livredd... Og nå bare tenker jeg på hva som KUNNE skjedd om vognen hadde veltet litt annerledes og hun hadde gått med hodet først i veggen eller golvet... Hun virker fornøyd nå da, ligger på golvet og spreller, men jeg får vel følge godt med på henne om hun viser noe tegn til at noe er galt... Tror ikke jeg tør å la henne sove i vogna lenger jeg...=P
___ Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det skal en del til at de skader seg selv om vogna velter. Her har det hendt et par ganger, men aldri så mye som en skramme på ungen.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Det er godt å høre :-) Uff, man skal vel tåle noen skrammer oppgjennom årene, spesielt yngste får vel gjennomgå om eldste ligner på meg... Jeg har fått min lillebror på legevakten mang en gang, laget hull i hodet på ham osv...=P Men det går vel som regel bra=)
Sjefsmegga Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Huff, er fort gjort med disse små, men heldigvis går det bra som regel.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Off, høres ikkje godt ut. Derfor jeg legger Marte i lekegrinden når Jonas er her, der kommer ikke han oppi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå