hurra1234 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Det ser ut som at det er mulig å klippe hull til selene i vogna. Har noen gjort det?
Trollemor75 Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, jeg gjorde det forrige helg. Jeg er litt i tvil på om det er kaldt nok (Rogaland) for posen enda, men det blåser ofte og det blir ganske rått pga fuktigheten, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Han har innebukse (ingen strømpebukse her i gården, vanskelig nok å skifte bleie som det er) nederst, og kortermet body + lett genser + ullefleece genser øverst.
Trollemor75 Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 glemte å si at det gikk helt fint med å klippe hull, og det passer godt til selene i Bugabooen.
Maia&Mathias <3 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har også klippet hull til selene og det gikk helt greit det! Bare å klippe innenfor sømmene så er det ikke no problem! Vi har tatt i bruk posen for ett par uker siden. Lillegutt sover i strømpis, body, lue og ei strikkejakke i posen. Sover så godt som bare det! Kristiansand her forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå