Gå til innhold

Har dere bestilt time hos legen?


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Tok meg akkurat en ringerunde til Jordmor og lege, fikk første kontroll i uke 10 hos legen. i uke 15 hos jordmor,

 

Når skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har time hos legen om to uker. Tror jeg er 4+1 i dag, så da er jeg vel rund 6 uker da. Har ikke snakket med jordmor enda. Tenkte at jeg kunne ta det etter at jeg hadde hatt timen min hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte time hos fastlegen i går. Fikk time i midten av neste uke. Termin 3,juni ifølge terminkalkulator. De spurte faktisk ikke hvor langt jeg var på vei da jeg ringte - de sa bare at første ledige time var neste uke, og da takket jeg ja til det. Kunne komme uken etter om jeg ville.

Det blir spennende. Tenkte å ta med samboeren også.

 

Fikk for øvrig beskjed om at det eneste man behøver å ta med er en urinprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hos legen 1 gang i mnd, grunnet andre ting...så min første time blir faktisk på mandag :)

men kommer nok til å gå til jordmor på slutten av svangerskapet denne gangen, grunnet en veldig komplisert fødsel sist...som kunne vært ungått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var raskt ute og hadde min første legetime etter nøyaktig 4 uker. Desverre var fastlegen min borte så jeg var hos en legestudent som gjorde så godt han kunne men det var tydeligvis hans første møte med en fersk gravid :o) Fikk uansett bekreftet graviditeten, og har satt opp ny time hos min fastlege om to uker (da vil jeg være 6 uker + 5)- regner med å bli litt klokere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider